dernier update: 12-04-2017

demande info poseur de chassis

Bonsoir

c pour avoir des temoignage pat le poseur de chassis de chez design window a Gosselie

Je suis actuellement a la recherche de chassis et c celui-ci que le prix est le + raisonable mais ne connaissant pas cet firme j'aimerais connaitre des avis des personne qui on eu affaire a eux

merci
User name

Participer à la conversation

Participez en postant un commentaire ou une question.

126 Commentaires

trier par :
Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
28-02-2018

J'ai commandé mes fenêtres en ligne sur www.fenetresonline.be puis j'ai trouvé quelqu'un pour les installer sur les pages d'or. Je suis satisfait avec la qualité des fenêtres et comment elles ont été installées.<br>

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
12-04-2017

@notyourwife2

Goed dat je je verhaal hier deelt, niet alleen met ons maar ook met de andere consumenten.

We ontvangen inderdaad af en toe klachten over Seats&Sofas. Als je dat wenst kan je een rechtstreekse klacht indienen tegen hen door gebruik te maken van onze website. Hier vind je een rechtstreekse link naar de juiste pagina: https://www.test-aankoop.be/klachtenbox .
Als je lid bent kan je uiteraard beroep doen op onze juridische dienst, we zijn elke werkdag tot 17u bereikbaar op het rechtstreeks nummer 02 892 37 05.

Vriendelijke groeten, ^Bert

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
11-04-2017

ik ben ook zo onnozel geweest om bij seats &amp; sofas een salon te bestellen. &nbsp;het was de duurste uit de winkel. &nbsp;2.000 euro. &nbsp;seats&amp;sofas voorziet geen vervoer, dus die kosten kwamen er ook nog eens bij. &nbsp;het personeel was inderdaad zeer opdringerig. &nbsp;we hebben in de winkel meer dan een half uur zitten discussiëren over de kleur van de kussens die erbij hoorden, maar bij levering bleek natuurlijk dat die kussen er niet bij hoorden, maar apart besteld moesten worden. &nbsp; maar dit is nog niet het grootste probleem, alhoewel ik er wel lastig van was. &nbsp;amper na een maand zag ik al een duidelijke inham in de driezit. &nbsp;vond dat niet normaal, maar wist niet wat ik ermee moest doen (was ik nu echt zo zwaar????). &nbsp; na een tijdje begonnen andere mensen er ook opmerkingen over te maken. &nbsp;ze zeiden dat dat niet normaal was en dat dat zeker niet zou mogen bij een zetel van 2.000 euro. &nbsp;zal het effen anders formuleren : ik ben chronisch pijnpatiënte en rust door de dag regelmatig uit. &nbsp;dat doe ik uiteraard in de zetel (ga door de dag niet in bed liggen). &nbsp;ook s'avonds kijk ik liggend tv, net als zovelen onder ons, neen? &nbsp;de driezit bestaat uit 2 kussens en mijn achterwerk ligt net in de overgang tussen kussen 1 en 2. &nbsp;heel handig gemaakt dus! &nbsp;na een maand was kussen 1 al helemaal doorgezakt en ook het begin van kussen 2 is ingezakt. &nbsp;ik heb een zware rugoperatie ondergaan en lig nu net met het onderste gedeelte van mijn rug in die spleet, wat dan weer eens voor stekende rugpijn zorgt. &nbsp;anderhalf maand geleden contact opgenomen met s&amp;s, en word van de hak naar de tak gestuurd. &nbsp;eerst kreeg ik een brief waarin stond dat ik op een bepaalde datum met de zetel naar het magazijn moest gaan (en zelf voor het vervoer moet zorgen uiteraard!). &nbsp;dan zou beslist worden of mijn klacht gegrond was en als dat zo is, dan zouden de herstellingskosten ten laste zijn van s&amp;s. &nbsp;ik heb dat geweigerd. &nbsp; na twee weken stilte en weer een heleboel telefoontjes verder, werd dan beslist dat er iemand naar de zetel zal komen kijken. &nbsp;de zetel zal dan ook, indien mogelijk, ter plaatse hersteld worden. &nbsp;daarvoor moet ik wel 50 euro neerdokken. &nbsp; weet nog niet hoe het verder gaat aflopen. &nbsp;we zijn nu een week verder en ik weet nog altijd niets. &nbsp;en zelfs als hij hersteld wordt, vrees ik ervoor dat hetzelfde probleem zich binnen de 2 maanden opnieuw gaat voordoen. &nbsp;bovendien is de zetel ook veel te hard en te smal en heb ik er als rugpatiënte nog geen seconde plezier van gehad. &nbsp;maar ja, dat is natuurlijk mijn eigen schuld. &nbsp;had maar niet zo snel tot aankoop moeten overgaan! &nbsp; ook ik heb de zetel op afbetaling gekocht bij santander consumer finance. &nbsp;hoop dat dat geen problemen gaat geven. &nbsp;in ieder geval, er is al iets van een 600 euro afbetaald op de zetel en de dames en heren van santander waren al zo vriendelijk om mij eraan te herinneren dat ik zeker niet moest aarzelen om opnieuw geld bij hen te lenen en een bepaalde som op mijn rekening te laten overschrijven. &nbsp; zeer gevaarlijk dus voor mensen met financiële problemen. &nbsp;in ieder geval, ik voel me verraden en bedrogen. &nbsp; ik ben een alleenstaande moeder met een kind en leef van een invaliditeitsuitkering. &nbsp;mijn vorige salon (was ook rond die prijs en daar heb ik meer dan 22 jaar lang plezier van gehad. &nbsp;de tweezit staat nu op de kamer van mijn zoon. &nbsp; één ding staat nu al als een paal boven water : van dit geval hier zal ik zolang geen plezier hebben!!!! &nbsp; situatie in de winkel was ook een beetje genant. &nbsp;krediet werd aangevraagd "en plein publiek". &nbsp; de omstaanders konden dus gezellig meeluisteren. &nbsp; Test-Aankoop, ik vind ook dat jullie zulke wanpraktijken meer onder de aandacht moeten brengen en deze winkels ermee confronteren. &nbsp;meestal zijn het de minder gegoede mensen die naar een dergelijke winkel gaan (ik moest ook een lening afsluiten om me deze sofa te kunnen veroorloven) en net zij worden dan nog eens opgelicht! &nbsp; &nbsp;

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
22-12-2016

je vois que des patrons peu scrupuleux continuent à faire des victimes.

sur Ciney, j'ai été victime de la société MRJ Fermetures, j'attends toujours mes châssis et téléphonant à leur fournisseur, j'ai appris qu'il vendant du "belge made in pologne"

j'ai aussi retrouvé le commercial qui est victime lui aussi des abus de Mrs Bediat jean-marc et Jacques, salaires impayés, documents sociaux manquants....


comme j'ai quand même une nouvelle baie qui donne dans le salon-salle à manger, j'ai du trouver une société qui acceptait les petits chantiers.
merci à www.chassisshop.be qui m'a proposé un système d'aide à la pose, ce qui a adouci quelque peu la douloureuse.

Pour les autres châssis, ce sera au fur et à mesure car les finances ont soufferts

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
14-11-2016

Beste,


Is er iemand die ervaring heeft met bouwen bij:
- ECO-huis
- 3Bouw
- VDK
- Livingwood

Alle commentaren zijn welkom.

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
06-07-2016

Bij mij net hetzelfde verhaal zoals ik hier meermaals lees !!!

Ik heb klacht ingediend bij FOD economie

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
09-02-2016

               

Chères toutes, Chers tous,

Nous sommes très heureux de vous annoncer que Design Window est en train de faire peau neuve ! Rien à voir avec ce que vous avez connu avant !

Revenons quand même en arrière un instant, il y a 4 ans maintenant, notre société a subit un creux de vague que toute entreprise connaît un jour !

Cette mauvaise passe, ressentie par vous sans aucun doute, est essentiellement due à des erreurs humaines et donc, des conséquences inévitables.

Le plus important, c’est bien évidemment de se relever et de revenir sur la scène.

Et nous en arrivons à ce que nous souhaitions vous dire !

Design Window a déjà commencé à réaliser des changements : de nouveaux ouvriers et des équipes mieux équilibrées en termes de compétences et d’affinités.

Quelques nouvelles têtes ont fait leur apparition aussi dans les bureaux également!

Ce sang neuf implique une nouvelle organisation, une remise en question et une renaissance.

Nous travaillons donc à redonner la flamme à notre entreprise : tous et tous ensemble !

N’hésitez pas à suivre nos avancées et nos progrès ! Nous sommes à présent activement actifs sur Facebook, notre site web a subi un lifting et notre nouvel objectif est de l’alimenter.

De plus, nous sommes actuellement en période de conditions salons à l’occasion de Batibouw 2016.
Une garantie exceptionnelle est actuellement disponible ; les traditionnelles réductions de prix et des cadeaux vous attendent.

Le reste de 2016 s’annonce aussi très fort : des nouveautés et des évènements vont voir le jour. Restez attentifs !

C’est le moment de prendre ou de reprendre contact avec nous, nos coordonnées n’ont pas changés ;-)

Chaussée de Bruxelles 5A
6041 Gosselies

071/82.74.74
Info@designwindow.be

www.designwindow.be
DESIGN WINDOW

Toute l’équipe : Véronique, Aurélie, Rosa, Patrice, Michel, Pascal, Cédric, William, Vital et Gino

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
21-01-2016

Ohnee, ik ben gisteren nog een zetel gaan bestellen, ook hetzelfde verhaal als hier allemaal vermeld staat. ik ging gewoon maar eens kijken en voor ik het wist stonden we al te tekenen aan de balie en was ik mijn bankkaartnummer al aan het doorgeven om de betaling maandelijks te doen! Onze vorige zetel kwam ook van S&S en die heeft het wel 7 jaar gedaan eerlijk gezegt, maar als ik hier alles zo lees begin ik al bang te krijgen! Heeft er iemand ervaring met afbetaling bij S&S ? want het geld zou automatisch van onze rekening af gaan, ze zullen toch niet meer eraf halen dan waar ik voor getekend heb ???

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
18-01-2016

Wij ook net zetel besteld daar. Als ik hier alle reacties lees ben ik ook al bang ervoor en hadden we het beter niet gedaan. We hebben namelijk voorschot al betaald :-(. Hopelijk is alles in orde en is er niets beschadigd. We zullen alles goed controleren.

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
17-12-2015

Ik heb zopas nog een bestelling gedaan bij S&S een hoeksalon die in stof was ,maar die moet in leder vervaardigd worden .Zodat die pas leverbaar wordt in de maand maart 2016 .Als ik dit hier allemaal lees zal ik zeker de verpakking doen open maken,om deftige controle te doen want volgens de berichten hier wordt er veel gefoefeld .Heb er al spijt van dat ik daar gekocht heb ,Een geluk dat ik niet teveel betaald heb aan voorschot 

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
29-11-2015

Beste ,


Je kan de bestelling dan wel annuleren , maar je voorschot ben je wel kwijt , zelfs als S&S failliet zou gaan kan je het voorschot vergeten .

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
26-11-2015

Ik heb net hetzelfde meegemaakt. Ik wou er eigenlijk nog over nadenken maar heb me toch laten overhalen door de aandringerige verkoper om een zetel bij S&S te kopen. Ze zeiden dat hij begin eind november, begin december zou aankomen. Ik ga nu verhuizen en blijkbaar gaat de zetel er pas eind januari zijn!

Heeft iemand ooit al zijn/haar bestelling kunnen annuleren en hun voorschot kunnen terugkrijgen? Hoe deden jullie dit?

Greetz

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
19-11-2015

Ook wij zijn vandaag naar S&S in Wommelgem geweest om eens te KIJKEN. Nog geen 5min later stond een "verkoper" bij ons om ons stoffen te laten zien en prijzen te geven enz....Voor een salon van normaal 2675€ moesten we uiteindelijk nog maar 1600€ betalen , maar aangezien ik van mening ben dat je een grote aankoop niet zomaar doet wilde ik bedenktijd , toen begon hij verschrikkelijk ambetant te doen en zei hij " kijk nog maar even rond als je wil , maar ik moet het vandaag weten want ik heb al genoeg moeite gedaan dus morgen moet je niet meer afkomen dan is deze prijs niet meer geldig !!Tja , dan heb ik vriendelijk bedankt en ben ik buiten gestoven !!!Ik heb zelf in de verkoop gestaan ... is dit een manier van zaken doen ?? Klantvriendelijkheid ?? Als ik jullie ervaringen heb gelezen ben ik heel blij dat ik ben opgestapt , mij zien ze daar nooit meer terug !!                    

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
12-11-2015

<p> &nbsp;Bonjour à tous et toutes,</p><p><br></p><p>En effet Monsieur Lars Tranchant est devenu un professionnel de l'escroquerie de masse en créant des sociétés, les mettant en faillite ou en sommeil après avoir pris le maximum d'argent chez ces clients et partenaires.</p><p>Le dernier cas est la société Domoflex pour laquelle il ne paie evidemment pas ces commissions en tout genre ainsi que la TVA !!!</p><p>Vous le cherchez, tout simple..</p><p>Son adresse privée connue est : Chaussée d'Alsenbergh, 226 à 1190 Forest, Belgique</p><p>Faudra pas s'étonner si un jour quelqu'un lui rende une petite visite..</p><p><br></p><p>A bon entendeur..</p><p><br></p><p><br></p><p><br></p>

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
16-10-2015

Wij hebben ook gebouwd met Huyzentruyt en wonen nu anderhalf jaar in onze woning en zijn nog steeds tevreden. Het aanbod waaruit je kan kiezen voor afwerking is ruim voldoende. Voor de meerwerken kreeg je altijd vrij snel een offerte maar vergelijken was wel nodig: zo waren sommige dingen extreem duur waardoor je dit beter later door een externe aannemer liet doen en andere dingen waren dan weer zeer redelijk van prijs. Over de dienst na verkoop kunnen wij ook niet klagen! Bij kleine problemen nadien wordt er nog steeds naar ons geluisterd en binnen een redelijke termijn opgelost. Wij kozen ook Huyzentruyt op basis van kenissen die ook tevreden waren. 

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
07-10-2015

<span><div id="id_5614c7cf3bb555899878128" class="text_exposed_root text_exposed">Bonjour, Si jamais vous n'avez pas encore commandés vos châssis ail<span class="text_exposed_show">leurs, ou si vous êtes en contact avec d'autres personnes spoilés par Domo châssis.. <br>Ci joint le contact de l'entreprise qui vient de me poser mes châssis. Prix et services défiant toute concurrence, Pose et fabrication des 3 châssis pour 2200€. Fabrication en 2/3 semaines. Acompte de 250€ Je n'ai pas encore payé la facture totale, (car soucis financiers). <br>3 heures pour la pose dans les règles de l'art. Bref que du plus... N’hésitez pas a répandre la nouvelle! <br>Art'DecorRue Philippe Baucq 1251040 Etterbeck 02 640 30 95 0487 429 269 Ils ont un magasin, vous pouvez vous rendre compte de la qualité des châssis. Bon courage pour la suite Eric YVEN +32497638098</span></div></span>

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
23-09-2015

Bonsoir hod-juss , chez moi c'est Giuseppe Moscato qui est venu en premier .

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
23-09-2015

<p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="mailto:hod-juss@hotmail.com">hod-juss@hotmail.com</a>&nbsp;&nbsp; Bonjour a tous moi aussi escroquer de 3734€par DOMOCHASSIS avec le délégué commercial Mr Vincent Charlier qui soi disant n'étais pas au courant de l'arnaque quand on vois les frasques de Mr. Lars Trenchand !!!</p><p>Et vous a qui avez vous heu a faire&nbsp;comme comercial.&nbsp;</p>

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
23-09-2015

Dear Members,


I have a problem with Seats and Sofas in the Netherlands...
I was looking for help and found this long list of complaints. I am now adding my own...
I made a mistake to pay them 15% of the order and they are now threatening me with 30% and more if if refuse to pay... I cancelled the order in less than 24 working hours because it was not good for my room. When we talked we agreed that the would give me these 24 hours so that I could confirm the order and I came back to them in time and it turned out that they lied to me and they now legally insist I must pay them the money...
It is pure fraud!!!!

Can anyone help me please, share your experience and how you solved it?

Thanx!
forallregistrations@live.com
Nastia

Vous n'êtes pas connecté. Se connecter
23-09-2015

Bonjour a tous

J'ai créé une page facebook Arnaque Domo Châssis afin de tous nous regroupé et d'envisager quelque chose pour récupérer nos sous

https://m.facebook.com/Arnaquedomochassis