Retour

Probleme de livraison/remboursement

Plainte clôturée Résolue

Cette plainte est publique

Votre plainte :

D. E.

à: IBOOD

09-08-2019

Bonjour, J'ai commandé un sèche-linge le 28 Mai 2019. Il devait être livré pour Juin. Après plusieurs tentative ils me disent qu'ils m'ont oublié et propose une date debut juillet pour la livraison. Je leur dit avoir changé d'adresse (a peine 20 km de l'ancienne) et la le camion ne pourra pas venir car pas sur la tournée. encore plusieurs mails et semaines plus tard on me propose une livraison le 07 Août. Personne ne vient ce jour la. Je les recontacte le 08, pas de réponse. Ce matin je relance et la on me dit qu'ils n'ont pas le sèche-linge de stock. J'exige donc un remboursement immédiat de ma commande via email et msg privé Twitter et depuis aucune réponse.

Solution souhaitée

  • Remboursement: € 569,90

Messages (2)

IBOOD

à: D. E.

09-08-2019

HiTest Acchats, Goed om van je te horen! Dit bericht is een automatisch gegenereerd antwoord om je te laten weten dat jouw bericht goed is binnen gekomen. Wij doen ons best om uiterlijk binnen 1 of 2 werkdagen bij je terug te komen, afhankelijk van de drukte op de afdeling. Hiervoor vragen we je graag om een moment geduld. Het is helaas niet mogelijk om op dit bericht te reageren. Op onze website kun je de meest gestelde vragen terugvinden zodat je misschien al je antwoord kunt vinden. Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Het inloggen in Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website. Met vriendelijke groet, Customer Specialist iBOOD.com Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000708:06763---]

IBOOD

à: D. E.

09-08-2019

HiTest Acchats, Hartelijk dank voor uw e-mail. Thanks for your notification.We are already in contact with the customer to solve it as soon as possible. We hopen je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wensen je nog een fijne dag. Heb je nog vragen? Stuur ons gerust een bericht terug. Met vriendelijke groet, Paul iBOOD Customer Service Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000426:42675---]