Retour

Article déféctueux

Plainte clôturée Résolue

Cette plainte est publique

Votre plainte :

M. N.

à: IBOOD

07-07-2020

Bonjour, J’a reçu l’article le 4/06 et j’ai directement remarqué qu’il était défectueux. Je l’ai signalé le jour-même via leur application. J’ai reçu une confirmation avec normalement une réaction de leur part 2 à 5 jours ouvrables. Je n’ai jamais été contacté depuis. J’ai essayé de les contacter quelques fois aux numéros suivants: 02/8087810 et 0031206811388 mais sans succès.

Solution souhaitée

  • Remboursement: € 73,90

Messages (2)

IBOOD

à: M. N.

07-07-2020

HiTest Acchats, Goed om van je te horen! Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte. Je casenummer is: 200707-000339 Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website. Met vriendelijke groet, Customer Service iBOOD.com Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000654:64886---]

IBOOD

à: M. N.

07-07-2020

BesteTest Acchats, Hartelijk dank voor uw e-mail. Bedankt voor de melding.De klant bleek niet op de hoogte te zijn van ons emailadres. We zullen contact met de klant opnemen om het op te lossen. We hopen je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wensen je nog een fijne dag. Heb je nog vragen? Stuur ons gerust een bericht terug. Met vriendelijke groet, Paul iBOOD Customer Service Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000458:46148---]