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Problème de remboursement

Plainte clôturée Non résolue

Cette plainte est publique

Votre plainte :

L. M.

à: UBER Eats

05-11-2021

J’ai effectué une commande sur UberEats qui n’est jamais arrivée. Je l’ai signalé et depuis je n’ai pas de retour.

Solution souhaitée

  • Remboursement: € 9,20

Messages (3)

UBER Eats

à: L. M.

05-11-2021

You've contacted an email address that is not monitored, and so your request has not reached our support team. The quickest way to contact support is by visiting help.uber.com or tapping "Help" in your Uber app menu. Once there, choose the option that best corresponds to your issue. We'd love to help out and look forward to hearing from you. Uber Support

L. M.

à: UBER Eats

05-11-2021

Le message a été envoyé depuis l’application. J’ai reçu une première réponse me demandant si j’avais reçu la commande. J’ai confirmé à plusieurs reprise les que je ne l’avais pas reçue. Et je n’ai reçu aucun retour depuis

UBER Eats

à: L. M.

05-11-2021

You've contacted an email address that is not monitored, and so your request has not reached our support team. The quickest way to contact support is by visiting help.uber.com or tapping "Help" in your Uber app menu. Once there, choose the option that best corresponds to your issue. We'd love to help out and look forward to hearing from you. Uber Support