Retour

Problème de remboursement

FNAC BELGIUM Avenue Jules Bordet 142, BRUXELLES
Plainte clôturée Non résolue

Cette plainte est publique

Votre plainte :

S. B.

à: FNAC BELGIUM

25-08-2022

Bonjour, J'ai décidé d'introduire une plainte car j'ai été très déçue suite à un achat d'un billet de concert via la FNAC. Le concert n'a pas eu lieu et malgré tout les e-mails et envoi des documents attestant l'achat de ces billets ils ne me répondent plus et ne veulent pas donner suite à mon remboursement. Bien à vous, Simone Bernardes Caldeira.

Solution souhaitée

  • Remboursement: € 260,00

Messages (2)

FNAC BELGIUM

à: S. B.

30-08-2022

Beste We kregen deze klacht door via ons call center. Hierbij even chronologisch de historiek. 09/02/2022 de organisator van het concert van Snatam Kaur laat ons weten dat het concert wordt verplaatst naar 28 en 29 mei 2022. Een nieuwe datum én een nieuwe locatie. Onze klanten worden via mail of telefonisch verwittigd. Mevrouw Caldeira kocht haar tickets in één van onze winkels, maar gaf geen contactgegevens op. Het was onmogelijk om haar te contacteren. 14/05/2022 We hebben uiteindelijk de bestelling van Mevrouw Caldeira kunnen terugvinden en haar op de hoogte gebracht van de wijzigingen. 19/05/2022 Mevrouw Caldeira bevestigt haar aanwezigheid (op 29/05/22) voor het concert van Snatam Kaur. 31/05/2022 Mevrouw Caldeira contacteert ons opnieuw en eist een terugbetaling. De afrekening met de artiest is ondertussen al gedaan en de ticketgelden werden doorgestort. We verwijzen Mevrouw Caldeira door naar de organisator. Wij werken in opdracht van een organisator en kunnen geen terugbetalingen toestaan zonder akkoord van deze laatste. Het concert heeft plaatsgevonden en wij menen dat de klant alle nodige informatie heeft gekregen. Indien er nog verdere vragen zijn, blijf ik steeds ter beschikking Met vriendelijke groeten Ann Lanhove ANN LANHOVE HEAD OF TICKETING Email:ann.lanhove@fnac.com Phone:+32 (0)479 27 47 64 www.fnactickets.be Belgium Ticket, Nieuwstraat/Rue de Neuve 123 box 401 , 1000 Brussel/Bruxelles -KBO n°: 507 781 736 –BTW/TVA n°:BE 050 778 1736 Van: VOLCKAERTS Johan johan.volckaerts@be.fnac.com Verzonden: maandag 29 augustus 2022 14:49 Aan: LANHOVE Ann ann.lanhove@fnac.com Onderwerp: FW: Plainte - Problème de remboursement - (CPTBE01594028-27) [4997134:2485579]Heey dag Ann, Kan je onderstaande klacht via test aankoop ven bekijken aub ? Met vriendelijke groeten, Cordialement, Johan Volckaerts Teamleader e-commerce Slesbroekstraat 101, 1600 Sint-Pieters-Leeuw Phone 02 700 919102/265.11.78 www.fnac.be

S. B.

à: FNAC BELGIUM

05-09-2022

Bonjour, Tout ce que vous avez écrit est vrai, tous nos échanges d'emails sont vrais. J'ai aussi tous enregistrés. Le problème c'est que nous sommes allés au concert au Cirque Royal le 29/5 et il n'y avait pas de concert. Nous avons parlé à l'employé du théâtre qui a même appelé le directeur du théâtre et ils ne savaient rien du concert. Nous avons le témoignage de Nikolas, l'employé du théâtre et aussi à Arnaud, le directeur, que nous étions là.