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Problème de remboursement

Hi, I ordered shoes on November 27, 2020 from your website www.nakedwolfe.com. I have only worn this pair of shoes once. I have always kept them in their original box. Recently, I put the shoes on for the second time and the link that holds the lace broke right off. It is therefore impossible for me to close the shoe and put it on. I contacted customer service on April 24, 2021, explaining the situation, that I never wore the shoes and that as soon as I got them out, they broke and I can no longer walk in them. The customer service answered me a few days later to ask if I was available on April 29 for a dhl delivery man to pick up the shoes and then you promised to send back a new pair in exchange or other possible solutions. I say yes and I ask if they want the whole pair or only the shoe that is broken at the link. They tell me that I have to send the whole pair.So I ask them what I will get back? The customer service people tell me that they can send back the same pair of new shoes or I can get a credit on the site for the amount of the order ($219.99), or a full refund on the original payment method. So I said surely the store credit would work for me. (I figured I'd order some more solid shoes instead).Then it's April 29. The dhl delivery guy picks up the shoes, he left so quickly that I didn't have time to ask for a paper that represents proof. He took back the shoes very quickly. So I sent a message to your customer service saying that the shoes had been recovered. I did not receive any answer. So I insisted and sent an e-mail back saying that I changed my mind and that I would prefer a refund on the original payment method. (Indeed, I had seen on Trustpilot that a lot of people don't get a refund from you or pay huge customs fees). ) So I thought I should get the money back from my initial payment. I did not receive any response. So I sent an email back with the understanding that you need to refund me or if not I will take further action. No response. I then commented on your instagram posts asking if you saw my emails. The comments were hidden/deleted. I contacted you on instagram, via chat, via 3 different emails (customercare@nakedwolfe.com, management@nakedwolfe.com, info@nakedwolfe.com). No news. Yet you answer super fast when it comes to ordering on your site. Conclusion, I ordered shoes at the end of November, they are new, no traces, I did not damage them. As soon as I put them on and wanted to close the lace, the link broke. I contacted you and you offered to come and get the shoes back. Since then, no more news. So you got the shoes back in perfect condition, except for the link which will be very easy to change and repair for you, and you did not refund me $219.99. All the information has been sent to you but there is no follow-up to my requests. Please proceed with the refund without delay or keep me informed of your intentions. Thank you.Bonjour, j'ai commandé des chaussures le 27 novembre 2020 sur votre site www.nakedwolfe.com. J'ai mis cette paire de chaussure une seule fois. Je les ai toujours conservé dans leur boîte d'origine. Récemment, j'ai mis les chaussures pour la deuxième fois et le maillon qui maintien le lacet s'est directement cassé. Il m'est donc impossible de refermer la chaussure et de pouvoir la mettre. J'ai donc contacté le service client le 24 avril 2021 en expliquant la situation, que je ne portais jamais les chaussures et qu'à peine sortie, elles se sont cassées et que je ne peux plus marcher avec. Le service client m'a répondu quelques jours après pour me demander si j'étais disponible le 29 avril pour qu'un livreur de dhl récupère les chaussures et ensuite, vous m'avez promis de renvoyer une nouvelle paire en échange ou d'autres solutions possible. Je dis que oui et je demande s'ils souhaitent la paire entière ou seulement la chaussure qui est cassé au niveau du maillon. Ils me disent que je dois envoyer la paire entière.Je leur demande donc qu'est-ce que j'aurai en retour? Les personnes du service client me disent qu'ils peuvent envoyer de retour la même paire de chaussure neuve ou alors je peux obtenir un crédit sur le site qui correspond au montant de la commande (219,99$), ou un remboursement complet sur le moyen de paiement initial. J'ai donc dit que c'était sûrement le crédit valable dans la boutique qui pourrait me convenir. (Je me suis dit que j'allais commandé des autres chaussures plus solides à la place)Ensuite, nous sommes le 29 avril. Le livreur de dhl récupère les chaussures, il est tellement parti rapidement que je n'ai pas eu le temps de demander un papier qui représente une preuve. Il a repris les chaussures très vite. J'ai donc envoyé un message à votre service client en prévenant que les chaussures avaient été récupéré. Je n'ai reçu aucune réponse. J'ai donc insisté et j'ai renvoyé un e-mail en disant que je changeais d'avis et que je préférais un remboursement sur le moyen de paiement initial. (En effet, j'avais vu sur Trustpilot que énormément de gens ne reçoivent pas de remboursement de votre part ou payent d'énormes frais de douanes). Je me suis donc dit qu'il fallait que je récupère l'argent sur mon paiement initial. Je n'ai reçu aucune réponse. J'ai donc renvoyé un e-mail en faisant comprendre que vous devez me rembourser ou si non j'allais agir plus loin. Aucune réponse. J’ai alors commenté vos publications instagram en demandant si vous avez aperçu mes e-mails. Les commentaires ont étaient masqués/supprimés. Je vous ai contacté sur instagram, via le chat, via 3 e-mail différents (customercare@nakedwolfe.com, management@nakedwolfe.com, info@nakedwolfe.com). Aucune nouvelles. Pourtant vous répondez super vite quand il s'agit de passer commande sur votre site... (plus de caractères disponibles)

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