Bonjour,Merci pour votre retour.En effet, vous n'avez pas eu de sinistre et aucune indemnisation pour un éventuel sinistre n'a eu lieu.Dans ma réponse précédente, j'abordais les raisons pour lesquelles nous sommes amenés a effectuer une augmentation tarifaire de nos tarifs.L'augmentation n'est pas liée à la situation du client mais bien à la situation de la compagnie. Pour rappel, vous aviez eu droit à une résiliation prolongée suite à cette augmentation.Bien cordialement,BrahimGestionnaire de plaintesInternal2023 12:34entation unilatéral de prime - (CPTBE01905460-89)_____________________Disclaimer - Yuzzu- Avenue du port-Havenlaan 86/C box 117 - 1000 Brussels (BEL)This message may contain confidential, proprietary or legally privileged information and is intended only for the use of the addressee named above. No confidentiality or privilege is waived or lost by any miss transmission. If you are not the intended recipient of this message you are hereby notified that you must not use, disseminate, copy it in any form or take any action in reliance on it. If you have received this message in error please delete it and any copies of it and notify Yuzzu immediately. This e-mail message and any attached files have been scanned for the presence of computer viruses. However, you are advised that you open any attachments at your own risk.The integrity and security of this message cannot be guaranteed on the Internet.