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Commande non-reçue.. Pas de remboursement

Closed Publique

Plainte

I. P.

A l'encontre de: Bandenleader

02-11-2023

Bonjour, Le 13/09 j’ai passé une commande sur le site bandenleader.be pour acheter 4 pneus (prix:162.60€).La commande n’est jamais arrivée et depuis j’arrête pas de relancer le service clients qui refuse de me rembourser ( car le litige n’est pas résolu avec le transporteur DPD).On est au mois de Novembre 2023 déjà et j’ai dépensé mon argent pour une commande non reçue !!!Je n’ai pas pu passer le contrôle technique et j’ai du acheter des nouveaux pneus!!! Les services après vente semble être nul….Merci.

Messages (4)

Bandenleader

A l'encontre de: I. P.

02-11-2023

Hi,The claim is still ongoing with the carrier.We will contact the customer as soon as we have news from itRegardsDaniel,Community ManagerAD TYRES INTERNATIONAL SLUC. Prat de la Creu, 59-65AD500 Andorra la VellaPRINCIPAT D'ANDORRALe jeu. 2 nov. 2023 à 10:23, a écrit

I. P.

A l'encontre de: Bandenleader

02-11-2023

Hi, It’s in your responsibility to solve the issue with the carrier! I paid you, and I paid my order to receive the order on time! It’s been already 3 months since the issue with the carrier is still not solved.And of course, you’ll lose more customers because of this kind of attitude.You have to respect your customers and to take responsibility for the paid orders!!!

Bandenleader

A l'encontre de: I. P.

03-11-2023

Hi,The client should contact our customer service again.From the claim ticket opened on his user account.Daniel,Community ManagerAD TYRES INTERNATIONAL SLUC. Prat de la Creu, 59-65AD500 Andorra la VellaPRINCIPAT D'ANDORRALe jeu. 2 nov. 2023 à 22:19, a écrit

I. P.

A l'encontre de: Bandenleader

03-11-2023

Hi, First of all, the customer service should contact the customer because that’s their job!!!Secondly, the customer contacted your useless customer service at least 10 times for having some updates on his file, and they all reply the same…like you just did!So, hope no one will buy anything on your website and the others linked to this company, because the after sale service is the worst of the worst!!! People pay for orders which are Never delivered or refunded!!!Thanks, Ivan


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