Retour

Pas de remboursement

Résolue Publique

Plainte

C. D.

A l'encontre de: Beauty bay

11-02-2023

Bonjour, j’ai effectué un achat sur le site beauty bay le 16 novembre 2022! Cette achat ne me convenait pas je l’ai donc renvoyé le 23 décembre 2022 après des dizaines de mails envoyés pour enfin avoir l’étiquette de retour!Le colis étant enfin envoyé à mes fraisDepuis je n’ai toujours pas reçu le remboursement et j’ai beau leur envoyer des mails quasi tous les jours je reçois toujours la même réponse qui me dit que je ne recevrais pas mon argentJe commence à perdre patience et je voudrais récupérer l’argent du colis qui a été envoyé chez eux! Il y a quelques temps lorsque j’ai communiqué avec le robot chat qui m’a redirigé vers un associé de chez eux celle-ci m’a bien indiqué que le colis était bien dans leur entrepôt et qu’ils étaient bien arrivé! Pour ensuite me demander des preuves que je l’avais bien envoyé alors que soi-disant il était bien chez eux! Tout ce que je veux c’est récupérer mon argent du colis que je leur ai renvoyé et c’est tout! Pouvez-vous s’il vous plaît m’aider à faire bouger les choses je vous en serais très reconnaissant merci infiniment et bonne journée!

Messages (1)

Beauty bay

A l'encontre de: C. D.

11-02-2023

Hey, thanks a lot for getting in touch.We will aim to get back in touch as quickly as possible. We kindly ask, to limit contacts to one message as multiple messages will delay our response time. We appreciate your understanding and patience in advance.As we are experiencing high volumes of contacts, our current response time is 8 days.We have your query in our queue and one of our team members will be back in touch to help you as soon as possible. In the meantime, check out our help page articles for frequently asked questions.Thank you for your patience and understanding.The BEAUTY BAY Customer Services Team-----s@test-achats.beCc: Subject:Plainte - Pas de remboursement - (CPTBE01725969-48)Plainte - Pas de remboursement - (CPTBE01725969-48)[CAUTION:External Sender] This message (and any attachments to it) is/are intended solely for the addressee and may contain confidential information or be legally privileged. If you have received this message in error, please send it back to us, and immediately and permanently delete it. Do not read, use, copy or disclose the information contained in this message or in any attachment. The contents (including attachments) of this email do not contain an offer that is capable of acceptance. If you are receiving this email during the course of contract discussions or negotiations, such communications at all times remain Subject to Contract. There is no intention by us to form legal relations until such time as a written agreement containing all necessary terms and conditions is fully negotiated and executed between the relevant parties and signed by an authorised signatory of Beauty Bay. Although Beauty Bay has taken reasonable precautions to ensure no viruses are present in this email, Beauty Bay cannot accept responsibility for any loss or damage sustained as a result of computer viruses and the recipient must ensure that the email (and attachments) are virus free. About us: Beauty Bay is a limited company registered in England with registered company number: 6427672. Our registered office is at Level 12, 5 Exchange Quay, Manchester, M5 3EF.


Besoin d'aide ?

Les entreprises répondent en moyenne dans les 3 jours. Au-delà de ce délai, veuillez prendre contact avec nous.

Appelez-nous

Nos avocats sont disponibles du lundi au vendredi de 9h à 12h30 et de 13h à 17h (vendredi jusqu'à 16h)

Informations pour les entreprises

En savoir plus sur ce service

Informations pour les consommateurs

En savoir plus sur cette plateforme