Geachte,Bedankt voor uw bericht.We hebben uw dossier grondig nagekeken en merken op dat u inderdaad betaald had voor parkeertijd. U heeft echter bij het invoeren van uw nummerplaat een fout gemaakt. Uw correcte nummerplaat is 1YFB964, maar bij betaling heeft u 1FYB964 ingevoerd als nummerplaat. Voor de correcte nummerplaat kon bijgevolg geen betaling teruggevonden worden en werden retributies 832/2034/24445, 832/2034/47784 en 832/2035/19021 uitgeschreven.Gezien het om een vergissing gaat, gaan wij over tot een éénmalige annulatie van retributie 832/2034/24445. U bent ons voor retributie 832/2034/24445 dus geen betaling meer verschuldigd.Aangezien dit een éénmalige annulatie is kunnen wij helaas niet overgaan tot annulatie van retributies 832/2034/47784 en 832/2035/19021. Er kan slechts één annulatie gedaan worden voor eenzelfde feit.Hopende u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben, verblijven wijMet vriendelijke groeten,De parkingshop Knokke - Heist[OPC]Van: plaintes@test-achats.be Verzonden: donderdag 12 november 2020 12:08Aan: PS Knokke-Heist Onderwerp: Plainte - Redevance Knokke Parkeren.be Vs App 4411 - (CPTBE01098010-67)