Retour

remboursement du produit jamais reçu

Résolue Publique

Type de problème:

Commande

Plainte

S. M.

A l'encontre de: Pharmapets

05-11-2024

Madame, Monsieur, Le 9 octobre, j'ai acheté 1 sac de Royal Canin Shih Tzu Adult pour chien 7,5kg chez vous pour 61.29€. Je n'ai jamais reçu le produit, le point relais n'a pas reçu le colis sensé être livrer par UPS le 14 octobre, je me suis présenté pendant plus d'une semaine au point relais et le colis n'a jamais été liver. malgré plusieurs demandes de remboursement par mail qui jamais été pris en compte et conformément à vos conditions générales, je vous informe par la présente que je révoque notre accord sur la vente de ces biens. Je souhaite être remboursé du montant que j'ai payé, à savoir 61.29 €,dans un délai de 5 jours. Vous pouvez verser ce montant sur mon compte bancaire. Cordialement, Stéphane Machiels commande #3000103657 facture #3000086758 Pièces jointes : • Confirmation de commande • Preuve de paiement

Messages (1)

Pharmapets

A l'encontre de: S. M.

05-11-2024

Beste , Bedankt voor je aanvraag. We hebben jouw bericht goed ontvangen en antwoorden jou zo spoedig mogelijk. Ook telefonisch zijn we bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10u tot 13u en van 14u tot 17.00u op het nummer +32 9 298 17 73. We behandelen de e-mails in chronologische volgorde. Het sturen van meerdere e-mails over het zelfde onderwerp zorgt voor extra vertraging. Groetjes, Klantendienst PharmaPets. ----- VEELGESTELDE VRAGEN. - Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Meestal ontvang je je pakket de eerstvolgende dag nadat wij deze hebben verstuurd. In drukkere periodes (zoals feesagen, blackfriday,…) hebben de bezorgdiensten dikwijls vertraging. Hou er rekening mee dat het dan wat langer kan duren. Raadpleeg de tracktrace om je pakket op te volgen, deze ontvang je via mail van zodra wij je bestelling hebben verstuurd. - Hoe moet ik retourneren? Je kan een retourlabel aanmaken via ons retourportaal. Kleef het label op je pakket en breng het binnen bij een door jou gekozen afhaalpunt. Retourneren kan tot 30 dagen na de levering van je pakket. Vergeet niet om je factuur of een briefje met je gegevens in het pakket te steken. Van zodra wij je pakket ontvangen hebben, brengen we de terugbetaling in orde. Ophaling van pakketten is helaas niet mogelijk. - Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen? Raadpleeg de tracktrace gegevens die je ontving via mail. Meestal kan je hier terugvinden waar je pakket zich bevindt. Neem een kijkje bij de buren of rondom je woning. Indien je je pakket nergens kan vinden mag je onze klantenservice contacteren om te informeren bij de bezorgdienst. - Hoe wijzig ik mijn abonnement? Artikel toevoegen. Bestel een nieuw abonnement op het artikel dat je wilt toevoegen. Artikel verwijderen. Annuleer het abonnement voor dit item. Dit kan via je account of via onze klantendienst. AnnulerenPauzeren. Hiervoor kan je inloggen in je account. Daar kan je het abonnement zelf pauzeren of annuleren. Je kan je abonnement zelf annuleren of pauzeren door in te loggen in je account. Aanpassen van betaalgegevens. Wil je het kaartnummer wijzigen? Dat kan. Annuleer je abonnement in je account en stel een nieuw in. Bij de aanvraag van het nieuwe abonnement geef je dan je nieuwe kaartnummer in. Alle FAQ's bekijken On Tue, Nov 05 2024, at 11:00 AM, plaintes@test-achats.be ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Traitée par Testachats 05 novembre 2024

Besoin d'aide ?

Les entreprises répondent en moyenne dans les 3 jours. Au-delà de ce délai, veuillez prendre contact avec nous.

Appelez-nous

Nos avocats sont disponibles du lundi au vendredi de 9h à 12h30 et de 13h à 17h (vendredi jusqu'à 16h)

Informations pour les entreprises

En savoir plus sur ce service

Informations pour les consommateurs

En savoir plus sur cette plateforme