Beste mevrouw, Beste heer,
Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.
Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.
We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.
Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze website www.engie.be of via uw online klantenzone.
Met vriendelijke groeten
Chère Madame, Cher Monsieur,
Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.
Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d’améliorer la qualité de notre service.
Nous mettons tout en œuvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.
Nous vous informons qu’il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.
Sincères salutations,
Complaints Handling Team
Bu Benelux
boulevard Simón Bolívar 36
1000 Brussels
Belgium
www.engie.be
P Please consider the environment before printing this document
De: plaintes@notify.test-achats.be plaintes@notify.test-achats.be De la part de plaintes@test-achats.be
Envoyé: mercredi 9 octobre 2024 17:30
À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.com
Objet: Attente d'une facture de clôture
Attente d'une facture de clôture
ENGIE Mail Disclaimer: s:www.engie.com/disclaimer