Colis non distribué alors que le système de suivi indique qu'il a été livré
Plainte
G. C.
A l'encontre de: GLS Belgium NV/SA
GLS est devenu un cauchemar : au cours du dernier mois, 4 colis ne m'ont pas été livrés alors que le système de suivi de GLS les avait déclarés livrés.Dans tous ces cas, il a été impossible de contacter GLS pour obtenir des informations sur l'état réel de la livraison et recevoir de l'aide pour résoudre le problème, étant donné que les commandes concernaient des produits nécessaires à mon travail. En conséquence, j'ai perdu énormément de temps.Heureusement, deux des quatre produits ont été remboursés par la société qui les vendait.Pour les deux commandes suivantes - 92568398718 et 56134990664 - je suis sans nouvelles depuis plusieurs jours.J'ai absolument besoin de recevoir mes commandes pour des raisons professionnelles et je demande des informations claires et urgentes sur l'état des livraisons. Si cela n'est pas possible, je demande d'urgence à GLS de déclarer la perte des colis afin de pouvoir obtenir les remboursements dus.Après ces expériences, je n'ai plus l'intention d'acheter des produits dont la livraison est confiée à GLS !
Messages (19)
GLS Belgium NV/SA
A l'encontre de: G. C.
Bonjour,Afin de pouvoir vous aider, est-il possible de me fournir les numéro de colis GLS concerné svp ?Bien à vous,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]eptember 2023 15:42ainte - Colis non distribué alors que le système de suivi indique qu'il a été livré - (CPTBE01867248-95)
G. C.
A l'encontre de: GLS Belgium NV/SA
Parcel numbers: 92568398718 et 56134990664.
GLS Belgium NV/SA
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Bonjour,Afin de pouvoir vous aider, est-il possible de me fournir les numéro de colis GLS concerné svp ?Bien à vous,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]eptember 2023 15:42ainte - Colis non distribué alors que le système de suivi indique qu'il a été livré - (CPTBE01867248-95)
G. C.
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Parcel numbers: 92568398718 et 56134990664.
GLS Belgium NV/SA
A l'encontre de: G. C.
Bonjour,Le colis 92568398718 a été scanné au dépôt. On fait le nécessaire pour livraison.56134990664 aurait été livré en date du 28/08. Serait-il possible de nous fournir une description du contenu du colis svp ?Bien à vous,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]eptember 2023 16:13ainte - Colis non distribué alors que le système de suivi indique qu'il a été livré - (CPTBE01867248-95)
GLS Belgium NV/SA
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Bonjour,Le colis 92568398718 a été scanné au dépôt. On fait le nécessaire pour livraison.56134990664 aurait été livré en date du 28/08. Serait-il possible de nous fournir une description du contenu du colis svp ?Bien à vous,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]eptember 2023 16:13ainte - Colis non distribué alors que le système de suivi indique qu'il a été livré - (CPTBE01867248-95)
G. C.
A l'encontre de: GLS Belgium NV/SA
Good morning,for the parcel n. 92568398718, you stated to both the seller and me that you delivered it to the collection point, and now you state that the parcel was scanned at your depot... this is unacceptable. Now that you found the parcel, I hope for a prompt and sure delivery.For the parcel n. 56134990664 you stated that you delivered it to my home and this is also untrue.Now you want to know what the parcel contains: it contains printer toner worth over €250 that I urgently need for my work! And now that you know its content, will the parcel appear out of the blue?You should be ashamed of yourselves.If the problems are not resolved by today, I will take legal actions to protect my rights.
G. C.
A l'encontre de: GLS Belgium NV/SA
Good morning,for the parcel n. 92568398718, you stated to both the seller and me that you delivered it to the collection point, and now you state that the parcel was scanned at your depot... this is unacceptable. Now that you found the parcel, I hope for a prompt and sure delivery.For the parcel n. 56134990664 you stated that you delivered it to my home and this is also untrue.Now you want to know what the parcel contains: it contains printer toner worth over €250 that I urgently need for my work! And now that you know its content, will the parcel appear out of the blue?You should be ashamed of yourselves.If the problems are not resolved by today, I will take legal actions to protect my rights.
G. C.
A l'encontre de: GLS Belgium NV/SA
Good evening,Yesterday at 13h39 I received your email with the following message: "Bonjour, On vous confirme que votre colis est chargé pour livraison ce jour.Nous ne pouvons pas communiquer d’heure de livraison, mais cette livraison aura lieu entre 8h et 18h. Vous n’êtes pas présent ? N’hésitez pas a changer vos préférences delivraison sur MyGLS.be Cordialement, Votre équipe GLS"This morning at 08h01 you sent to me another email through your tracking system announcing the the parcel n. 92568398718 had been delivered at the GLS parcel shop.At 18h00 I went there to collect my parcel but, once again, it was not delivered there.This is to urgently ask you to formally declare that my parcels have been lost so that I can be refund without any further delay and without further waste of my time! I refrain from making any additional comments: this long series of emails and misbehaivoiurs from your side show that you are not at all reliable and uncapable to solve the problems you created.
G. C.
A l'encontre de: GLS Belgium NV/SA
Good evening,Yesterday at 13h39 I received your email with the following message: "Bonjour, On vous confirme que votre colis est chargé pour livraison ce jour.Nous ne pouvons pas communiquer d’heure de livraison, mais cette livraison aura lieu entre 8h et 18h. Vous n’êtes pas présent ? N’hésitez pas a changer vos préférences delivraison sur MyGLS.be Cordialement, Votre équipe GLS"This morning at 08h01 you sent to me another email through your tracking system announcing the the parcel n. 92568398718 had been delivered at the GLS parcel shop.At 18h00 I went there to collect my parcel but, once again, it was not delivered there.This is to urgently ask you to formally declare that my parcels have been lost so that I can be refund without any further delay and without further waste of my time! I refrain from making any additional comments: this long series of emails and misbehaivoiurs from your side show that you are not at all reliable and uncapable to solve the problems you created.
GLS Belgium NV/SA
A l'encontre de: G. C.
Dear,Could you please provide me the content of the parcel 92568398718 please?Kind regards,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]eptember 2023 18:56ainte - Colis non distribué alors que le système de suivi indique qu'il a été livré - (CPTBE01867248-95)
GLS Belgium NV/SA
A l'encontre de: G. C.
Dear,Could you please provide me the content of the parcel 92568398718 please?Kind regards,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]eptember 2023 18:56ainte - Colis non distribué alors que le système de suivi indique qu'il a été livré - (CPTBE01867248-95)
G. C.
A l'encontre de: GLS Belgium NV/SA
I am now really sick and tired of your requests.
G. C.
A l'encontre de: GLS Belgium NV/SA
I am now really sick and tired of your requests.
G. C.
A l'encontre de: GLS Belgium NV/SA
Once again, your tracking system has informed me that my parcel No. 92568398718 - Ref. ZWL3EZR2 has been delivered. Once again, I have not received any items.Also, your tracking system indicates that my parcel was delivered to my address and NOT to the GLS parcel store that I indicated in my order (WORLDWIDE, Rue des Cultes 28, 1000 Bruxelles).To date, we are up to 6 deliveries of the same parcel, but with a twist, the last delivery was, according to you, to my home address.But what is even more surprising is the fact that you have changed the tracking history available online by deleting the delivery address of the GLS parcel shop, and replacing it with my home address.So as of Saturday on the online tracking it shows that you have delivered my parcel 6 times directly to my residence and the parcel shop has mysteriously disappeared.Is this a mistake, or a desire to shift the responsibility for making the parcel disappear onto me?I really hope for you that this is just a mistake, one of many after all.How do I prove that you have changed the tracking history?Easy. In the past few days I had screenshot your online tracking (with certain date) and I can prove the change of delivery addresses. I attach three files of the screenschots as proof of my assertion.I leave you to draw any conclusions about the mess you are creating and the possible consequences.
G. C.
A l'encontre de: GLS Belgium NV/SA
Of the parcel No. 56134990664, I have heard nothing more. Do you plan to continue playing with me even with this undelivered parcel?
GLS Belgium NV/SA
A l'encontre de: G. C.
Dear,I am sorry fort he inconvenience.I will contact the depot and come back to you as soon as possible.Kind regards,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]eptember 2023 23:55ainte - Colis non distribué alors que le système de suivi indique qu'il a été livré - (CPTBE01867248-95)
GLS Belgium NV/SA
A l'encontre de: G. C.
DearWe just receive more information from our delivery depot and an inbound scan from the 'relay shop'.On 11/09 your parcel was rescanned as delivered on parcel shop 'WORLDWIDE' (Rue des Cultes, 28 to 1000 Brussels)Our apologies for the inconvenienceKind regardsChristine
G. C.
A l'encontre de: GLS Belgium NV/SA
Good afternoon,I collected my two parcels last night after chasing them for days and days.I take note of your laconic apology for the inconvenience, but this does not change the fact that your company has demonstrated an unprofessional and unreliable behaviour. Losing 4 parcels in one month is not an accident (two recovered and two disappeared into thin air). It shows your chaotic way of working, absolutely unacceptable!You have a chaotic and absolutely inefficient customer service. A true delirium.In spite of my several attempts to contact you directly through your site, I was unable to get an answer to my requests of assistance. I had to turn to TestAchats to be able to open a channel of communication with you.From now on I will make sure, before placing an 'online order, that my order is not delivered by your company!Ps. I am attaching a picture of a package I received so that you can see the condition of the packaging when I picked it up....
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