Cher(e),DHL Parcel Belgique ne pourra pas vous assister a enregistré la demande de remboursement, c'est pour lequel nous allons partagé votre communication avec nos collegues aux Pays-Bas. Cette plainte pourrait uniquement être traité par DHL Parcel Pays-Bas, car il s'agit d'un expediteur Hollandais. Nous vous conseillons aussi de partager cette information avec le destinataire ici au Belgique, car le destinataire doit alerté à son tour l'expediteur au cas ou il n'aurait pas recu la commande.Mes salutations distinguées,Jamil Syed-------------------- Sharjeel Jamil SyedCustomer Service Backline AdvisorDHL Parcel BelgiumDHL Parcel BelgiumEssenestraat 26, 1740 TernatBelgiumtel. +32 (0) 2 588 01 50parcelbe.cs@dhl.comwww.dhlparcel.be Deutsche Post DHL - The Mail and Logistics Group The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage to data and/or documents which are communicated by electronic mail. GOGREEN - Environmental protection with Deutsche Post DHL Please consider the environment before printing this e-mailref:_00D24JFtY._5001o2zPLYv:ref