- Veuillez saisir votre réponse au-dessus de cette ligne -Plainte - Demande de remboursement immediat - (CPTBE01880190-39)Beste klant,Dit is een reminder omdat ik nog niet van u heb vernomen na mijn laatste bericht.Indien de kwestie is opgelost, kan ik uw ticket sluiten in het system. Op het moment dat ik uw ticket sluit, ontvangt u een klanttevredenheidsonderzoek. Wij zouden het erg beweren als u via dit onderzoek feedback wilt leveren op onze dienstverlening. Door deze feedback, kunnen wij de service die wij u en andere klanten bieden verder verbeteren.Is uw probleem nog niet opgelost, reageert u dan op deze email. Dan ga ik direct voor u aan de slag. Indien u liever met een van de advisors van de klantenservice spreekt, belt u ons dan op: 02/290.23.92. Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00u - 19.00 en op zaterdag van 09.00- 17.00.Met vriendelijke groet,Shek Alla Bakhash-------------------------------------------------Mise à jour par : Shek Alla Bakhash, 21 sept. 2023, 21:50 UTC+2Bonjour,Merci de m'avoir contacté.Pourriez-vous s'il vous plaa®t élaborer le problème en détail afin que nous puissions vérifier et vous aider.S'il y a autre chose que je puisse faire pour vous aider, n'hésitez pas à me le faire savoir.Bien cordialement,Shek Alla BakhashHulp nodig? Klik hierDe Groupon-app is de snelste manier om geweldige deals bij jou in de buurt te vinden. Klik hier om 'm te downloaden.Wijzig hier je abonnementsvoorkeuren.Groupon International Limited. Begane grond. Connaught House. 1 Burlington Road. Dublin 4, Ierland.--------------------------------Cet e-mail provient de Groupon Customer Support - International.[4XJ6R7-557ZJ]