Madame, Monsieur,
Le May 12 2024, je me suis rendu.e à l’aéroport Porot avec un billet valable pour le vol no PZTMTI (booking code) à destination de Brussels avec votre compagnie.
Our direct flight TP 6780 was cancelled on May 12 2024 with no reason provided to customers. We were rebooked on two flights on May 14, 2024 for double the travel time and more than 48 hour delay.
I have received 1500 euros for this claim ( 125EUR per passenger for reasonable expenses for delay and compensation of 250EUR per passenger, in line with the European regulation (EC) No 261/2004.)
However we have not received any reimbursement for additional damage caused and reimbursement for expenses (covered under Montreal Convention.) For example, no reimbursement for hotel, no reimbursement for necessary diapers and formula for a baby, and no reimbursement for meals/taxi to airport. You will see all receipts and a letter from my work attached.
Compte tenu de ce qui précède, je sollicite un remboursement de [€1700] au total. Veuillez me verser ce montant à votre plus prompte convenance via le mode de paiement utilisé pour la réservation.
En l'absence de réponse dans les 15 jours suivant la réception de la présente lettre, je me réserve le droit d'intenter une action en justice pour protéger mes droits.
Case no. 2405-SN-03731
Ticket number: 0472192439288
PNR: PZTMTI
Cordialement,
Doreen El-Roeiy
Pièces jointes :
• Copie des preuves de paiement des frais engendrés