Bonjour, Monsieur, Madame,Nous vous remercions de votre retour.Il s'agit d'un colis envoyé depuis les Etats Unis vers le Canada. Veuillez noter que UPS Belgique ne peut pas vous assister concernant votre demande car elle n'est pas impliqué dans cet envoi. Nous vous avons communiqué l'adresse email du service client UPS au Canada, lorsque vous leur envoyer un email, vous recevez une réponse sous un délai de 24 à 48 heures.Nous sommes désolés mais nous ne sommes pas en mesure de vous apporter d'autre solutions à votre demande.Sincères salutations,Neila NeffatiUnited Parcel Service Belgium NV/SAStatutaire zetel/siège social: Woluwelaan 156,1831 Diegem RPR/RPM (Brussel) 0428.759.497B.T.W./T.V.A. BE.428.759.497 Verg./Aut.1714001 BNP Paribas Fortis 001-6262555-20--------------------02:14] Plainte - frais de courtage - (CPTBE02003251-07)CAUTION! This email originated outside of the organization. Please do not open attachments or click links from an unknown or suspicious origin.ref:!00DF005wsA.!500KV02hukzW:refThis e-mail and any attachments thereto may contain information which is confidential and intended for the sole use of the recipient(s) named above. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender either by telephone or by e-mail and delete the material from any computer. Thank you for your cooperation.