- Veuillez saisir votre réponse au-dessus de cette ligne -Plainte - J'ai été prélever deux fois - (CPTBE01857382-26)----------------------------------------------Mise à jour par : Adlen Dias, 18 aoa»t 2023, 22:20 UTC+2Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.Om een volledig onderzoek van de situatie uit te voeren, moeten we zoveel mogelijk vragen van u beantwoorden, waarbij u aangeeft:Het bedrag van de toeslag(en)De datum(s) van de aanklacht(en)Als u een creditcard/debetkaart heeft gebruikt, geef ons dan het volgende door:De naam op de kaartHet type kaart (Visa, MC, AmEx, enz.)De laatste 4 cijfers van de kaartBedankt voor je beschikbaarheid en medewerking.Hartelijke groeten,Adlen DiasGroupon-klantenserviceteamHulp nodig? Klik hierDe Groupon-app is de snelste manier om geweldige deals bij jou in de buurt te vinden. Klik hier om 'm te downloaden.Wijzig hier je abonnementsvoorkeuren.Groupon International Limited. Begane grond. Connaught House. 1 Burlington Road. Dublin 4, Ierland.--------------------------------Cet e-mail provient de Groupon Customer Support - International.[9KNX25-4911L]