Retour

J’ai été prélever deux fois

Résolue Publique

Plainte

Y. L.

A l'encontre de: Groupon

18-08-2023

Bonjour j’ai demander un remboursement car j ai été prélever deux fois !!!!!!!!! L’appli de ma banque ne c est pas ouverte le site a bouger j ai recommencer sa à fait pareil ensuite arriver sur mon compte je vois être prélever deux fois !!!!!!

Messages (6)

Groupon

A l'encontre de: Y. L.

18-08-2023

DATA NOT AVAILABLE

Groupon

A l'encontre de: Y. L.

18-08-2023

- Veuillez saisir votre réponse au-dessus de cette ligne -Plainte - J'ai été prélever deux fois - (CPTBE01857382-26)----------------------------------------------Mise à jour par  : Adlen Dias, 18 aoa»t 2023, 22:20 UTC+2Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.Om een volledig onderzoek van de situatie uit te voeren, moeten we zoveel mogelijk vragen van u beantwoorden, waarbij u aangeeft:Het bedrag van de toeslag(en)De datum(s) van de aanklacht(en)Als u een creditcard/debetkaart heeft gebruikt, geef ons dan het volgende door:De naam op de kaartHet type kaart (Visa, MC, AmEx, enz.)De laatste 4 cijfers van de kaartBedankt voor je beschikbaarheid en medewerking.Hartelijke groeten,Adlen DiasGroupon-klantenserviceteamHulp nodig? Klik hierDe Groupon-app is de snelste manier om geweldige deals bij jou in de buurt te vinden. Klik hier om 'm te downloaden.Wijzig hier je abonnementsvoorkeuren.Groupon International Limited. Begane grond. Connaught House. 1 Burlington Road. Dublin 4, Ierland.--------------------------------Cet e-mail provient de Groupon Customer Support - International.[9KNX25-4911L]

Y. L.

A l'encontre de: Groupon

19-08-2023

Laredj Yasmine Yasminelaredj16@icloud.comCarte visa debit fortis banque 4dernier chiffre de la carte : 0340Expire: 01/27

Y. L.

A l'encontre de: Groupon

19-08-2023

Laredj Yasmine Yasminelaredj16@icloud.comCarte visa debit fortis banque 4dernier chiffre de la carte : 0340Expire: 01/27

Groupon

A l'encontre de: Y. L.

20-08-2023

DATA NOT AVAILABLE

Groupon

A l'encontre de: Y. L.

20-08-2023

- Veuillez saisir votre réponse au-dessus de cette ligne -Plainte - J'ai été prélever deux fois - (CPTBE01857382-26)Beste grouponner, Hartelijk dank voor uw e-mail aan de Groupon Klantenservice. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, het is dus niet nodig om hierop te antwoorden.Wij streven ernaar binnen 24 uur te antwoorden, echter ontvangen wij momenteel meer e-mails dan gewoonlijk. Daarom willen wij u vragen er rekening mee te houden dat het wat langer dan gewoonlijk kan duren om uw vraag te beantwoorden. Ook worden de antwoorden op veel voorkomende en ongewone vragen beantwoord in onze online FAQ, die u hier kunt vinden.Mocht u het antwoord op uw vraag in de FAQ gevonden hebbben, of is uw kwestie inmiddels opgelost, willen wij u vragen te antwoorden op dit e-mail bericht met het woord "RESOLVED" in de eerste regel van de e-mail en wij zullen uw kwestie sluiten.Nogmaals bedankt!De Groupon Klantenservice.---U kunt uw aanvraag volgen en bekijken via het ticketnummer die in het onderwerp van de e-mail staatHulp nodig? Klik hierDe Groupon-app is de snelste manier om geweldige deals bij jou in de buurt te vinden. Klik hier om 'm te downloaden.Wijzig hier je abonnementsvoorkeuren.Groupon International Limited. Begane grond. Connaught House. 1 Burlington Road. Dublin 4, Ierland.--------------------------------Cet e-mail provient de Groupon Customer Support - International.[VK2ZVZ-MW7WL]


Besoin d'aide ?

Les entreprises répondent en moyenne dans les 3 jours. Au-delà de ce délai, veuillez prendre contact avec nous.

Appelez-nous

Nos avocats sont disponibles du lundi au vendredi de 9h à 12h30 et de 13h à 17h (vendredi jusqu'à 16h)

Informations pour les entreprises

En savoir plus sur ce service

Informations pour les consommateurs

En savoir plus sur cette plateforme