Retour

MY TELENET = ONBESCHIKBAAR

Résolue Publique

Plainte

D. V.

A l'encontre de: Telenet

24-11-2023

Ben volledige klant bij TELENET sinds 12/2022. Sinsdien heb ik mij nooit kunnen INLOGGEN bij MY TELENET.Dus géén toegang tot mijn afrekeningen en mijn account.De medewerkers van TELENET-NIEUWPOORT hebben meermaals geprobeerd mij te helpen maar tevergeefs : zelfs deze mensen krijgen géén antwoord van de technische dienst van TELENET . Ik wil nu profiteren van de offerte BLACK FRIDAY (SAMSUNG GALAXY S23 + JBL box voor 599 €) maar ik zal weer deze aanbieding missen zonder toegang tot MY TELENET . Mijn GSM nummer 0471686521 is gebruikt door TELENET om mijn maandelijkse afrekennig toe te sturen zonder details van de operaties (=facturen oncontroleerbaar). Mijn email adres didier.vulsteke@hotmail.be is ook gekend door TELENET (zie bijlagen). Mijn klachten zijn nooit in aanmerking genomen door TELENET . Sinds 12/2022 ben ik een brave BLIND betaler en ik mis al de interessante offertes (zoals met BLACK FRIDAY) . Triestig.

Messages (3)

Telenet

A l'encontre de: D. V.

27-11-2023

Beste,Wij hebben uw klacht goed ontvangen en deze in behandeling genomen. Wij doen intern navraag en zullen nadien persoonlijk met u contact opnemen om de situatie te bespreken. Met vriendelijke groeten,JurgenTelenet Value CenterConfidential InternalConfidential Internal

D. V.

A l'encontre de: Telenet

28-11-2023

ZIE BIJLAGEN aub. Mvg Didier VULSTEKE

D. V.

A l'encontre de: Telenet

29-11-2023

Beste,Mijn bericht van gisteren : één bijlage (laboresultaten) heeft niets te maken met dit dossier.In't kort : de procedure om "snel een persoonlijke login aan te maken" is al tientallen gebruikt door mij zonder resultaat.Alles verloopt goed tot "profiel aangemaakt" m.a. email adres didier.vulsteke@hotmail.be EN gsm nummer 0471 68 65 21.Nadien volgende stap "nog géén login? " mislukt. Een uitnodiging zou mij verstuurd moeten worden naar mijn e-mailadres didier.vulsteke@hotmail.be maar ik ontvang géén mail om reden " E-mailadres is AL GEKOPPELD AAN EEN ANDERE GEBRUIKER" . Ik snap het niet. Zie correcte bijlagen hierbij. Mvg


Besoin d'aide ?

Les entreprises répondent en moyenne dans les 3 jours. Au-delà de ce délai, veuillez prendre contact avec nous.

Appelez-nous

Nos avocats sont disponibles du lundi au vendredi de 9h à 12h30 et de 13h à 17h (vendredi jusqu'à 16h)

Informations pour les entreprises

En savoir plus sur ce service

Informations pour les consommateurs

En savoir plus sur cette plateforme