Retour

Notre réservation était bidon !

En cours de traitement Publique

Type de problème:

Réservation

Plainte

P. D.

A l'encontre de: VIVABOX

28-09-2025

Madame, Monsieur, Le 4 février 2025, j’ai réservé pour le 3 et 4 septembre 2025 Amsterdam à l'Hotel Best Western via ma Vivabox Il semblerait cependant que vous n’avez pas effectué la réservation de votre côté. Arrivé à Amsterdam, notre réservation n'était pas effectuée, voire annihilée. Nous avons nous même dû payer les deux nuits Je souhaite donc un remboursement. Je pense également avoir droit à une indemnisation de 117,43 eur et 74,59 eur pour deux nuits à Amsterdam payé de notre poche ! Je vous saurais donc gré de me rembourser sur mon compte la somme de 199 euros pour la Vivabox bidon et 192.02 euros de frais d'hôtel dans les 10 jours. Cordialement, Pièces jointes : • bon : 006995563421 secur 441 • Nos factures de l'hotel et copie d'écran

Messages (1)

VIVABOX

A l'encontre de: P. D.

18-11-2025

Geachte heer, mevrouw, We beantwoorden uw klacht over een boeking bij Best Western Amsterdam. We hebben uw account nagekeken en vinden daar enkel de geschenkbon 3 dagen cocoonen ter waarde van 199,90 euro terug. Dat komt overeen met de screenshot van uw bestelling die u ons bezorgde. Met deze geschenkbon heeft u geen toegang tot het Best Western-hotel in Amsterdam. Dit hotel maakt geen deel uit van de selectie die gekoppeld is aan de box 3 dagen cocoonen, zodat u via ons platform niet bij dit hotel kunt hebben geboekt met die bon. In de screenshot van de activiteit die u dacht geboekt te hebben, ziet u ook zelf dat Best Western Amsterdam gekoppeld is aan de box Duizend en één magische weekends ter waarde van 149,90 euro. Voor zover wij kunnen zien in uw account op het e-mailadres demeyereph@gmail.com, zijn er geen geschenkbonnen van het type Duizend en één magische weekends geregistreerd, ook niet als reeds gebruikte bonnen. Wat wij wél in ons systeem terugvinden, is een reservatie op 3 september bij Urban Hotel The Golden Stork in Rijswijk (bij Den Haag). Dat komt overeen met de boekingsbevestiging die u ons in bijlage hebt doorgestuurd. We hebben deze hier nog eens toegevoegd. Op basis van deze gegevens lijkt er sprake te zijn van een verwarring tussen de verschillende boxen en hotels. We kunnen uw verzoek tot terugbetaling van de Vivabox en van de door u betaalde hotelkosten daarom helaas niet inwilligen. Mocht u nog over een andere bon of bevestiging beschikken die niet aan dit account gekoppeld is, dan mag u die uiteraard nog doorsturen zodat we dit opnieuw kunnen nakijken. Groeten, HetVivabox-Klantrelatieteam Om de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt. thread::8mZpQlgTe82oxQFgncGaMUg:: ref:_00Db0JMp8._500SbbMxqc:ref


Besoin d'aide ?

Les entreprises répondent en moyenne dans les 3 jours. Au-delà de ce délai, veuillez prendre contact avec nous.

Appelez-nous

Nos avocats sont disponibles du lundi au vendredi de 9h à 12h30 et de 13h à 17h (vendredi jusqu'à 16h)

Informations pour les entreprises

En savoir plus sur ce service

Informations pour les consommateurs

En savoir plus sur cette plateforme