Geachte heer, mevrouw,
We beantwoorden uw klacht over een boeking bij Best Western Amsterdam.
We hebben uw account nagekeken en vinden daar enkel de geschenkbon 3 dagen cocoonen ter waarde van 199,90 euro terug. Dat komt overeen met de screenshot van uw bestelling die u ons bezorgde.
Met deze geschenkbon heeft u geen toegang tot het Best Western-hotel in Amsterdam. Dit hotel maakt geen deel uit van de selectie die gekoppeld is aan de box 3 dagen cocoonen, zodat u via ons platform niet bij dit hotel kunt hebben geboekt met die bon.
In de screenshot van de activiteit die u dacht geboekt te hebben, ziet u ook zelf dat Best Western Amsterdam gekoppeld is aan de box Duizend en één magische weekends ter waarde van 149,90 euro.
Voor zover wij kunnen zien in uw account op het e-mailadres demeyereph@gmail.com, zijn er geen geschenkbonnen van het type Duizend en één magische weekends geregistreerd, ook niet als reeds gebruikte bonnen.
Wat wij wél in ons systeem terugvinden, is een reservatie op 3 september bij Urban Hotel The Golden Stork in Rijswijk (bij Den Haag). Dat komt overeen met de boekingsbevestiging die u ons in bijlage hebt doorgestuurd. We hebben deze hier nog eens toegevoegd.
Op basis van deze gegevens lijkt er sprake te zijn van een verwarring tussen de verschillende boxen en hotels. We kunnen uw verzoek tot terugbetaling van de Vivabox en van de door u betaalde hotelkosten daarom helaas niet inwilligen. Mocht u nog over een andere bon of bevestiging beschikken die niet aan dit account gekoppeld is, dan mag u die uiteraard nog doorsturen zodat we dit opnieuw kunnen nakijken.
Groeten,
HetVivabox-Klantrelatieteam
Om de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt.
thread::8mZpQlgTe82oxQFgncGaMUg::
ref:_00Db0JMp8._500SbbMxqc:ref