**Onderwerp:** Dringende klacht – voertuig geblokkeerd en vermiste bezittingen **Geachte Poppy-klantenservice,** Op zaterdag 15 maart 2025 heb ik een Audi A3 (kenteken: 2-GFJ-626) gehuurd via uw dienst voor zes uur. Helaas kon ik het voertuig slechts ongeveer drie uur gebruiken, omdat het plotseling vergrendeld werd op de parking Sint-Jansplein. Dit probleem werd veroorzaakt door een verbindingsfout in de Poppy-app, waardoor het niet meer mogelijk was om het voertuig te openen. Ik heb direct contact opgenomen met uw klantenservice, waar mij werd verteld dat een medewerker van uw onderhoudsteam zou langskomen om de auto te openen. Voordat dit zou gebeuren, zou ik worden gecontacteerd om het parkeerticket te overhandigen en mijn persoonlijke bezittingen terug te krijgen. Dit is echter niet gebeurd. Vandaag ben ik teruggekeerd naar de parking en heb ik ontdekt dat het voertuig niet meer op zijn plaats stond. Tot op heden heb ik geen enkele informatie ontvangen over de locatie van het voertuig en over mijn persoonlijke bezittingen, die nog steeds in de auto liggen. De verloren voorwerpen zijn: - Een keukenmixer
- Een gitaarkoffer
- Een gitaarkabel
- Plectrums en gitaarsnaren
- Speelgoed voor mijn kinderen (allemaal nieuw gekocht) Dit is een situatie die is veroorzaakt door een probleem met uw applicatie. Ik zie geen enkele inzet van uw medewerkers om mij te helpen bij het oplossen van deze ernstige kwestie. Ik eis een **dringend antwoord** en een oplossing. Als er geen snelle actie wordt ondernomen, zal ik de autoriteiten informeren en juridische stappen ondernemen om mijn rechten te beschermen. Dit probleem is volledig te wijten aan een fout in uw dienst, en ik weiger de gevolgen hiervan te dragen. Ik verwacht een snelle en bevredigende oplossing. **Met vriendelijke groet,**
Elton Rafael Fernandes
E-mail: mailto:jammer.fernandes@gmail.com
Telefoonnummer: 0488020641