Retour

Onterechte herhaaldelijke kosten voor niet-geleverde tablet

En cours de traitement Publique

Type de problème:

Livraison

Plainte

A. G.

A l'encontre de: Cool blue

14-08-2025

Geachte, Op 15 juli 2025 heb ik samen en smartphone en een tablet Samsung (+ toebehoren) bij Coolblue besteld. De smartphone werd op 17 juli geleverd door Bpost, gewoon in een open brievenbus gelegd, zonder aanbellen. Voor de tablet ging het volledig verkeerd : na één week zonder nieuws heb ik Bpost telefonidch gecontacteerd, weer ik de uitleg kreeg dat het pakket waarschijnlijk in een verkeerde verdelingcenter terechtgekomen zou zijn en dat ik geduld moest hebben. Ik heb dan Coolblue gebeld ; ze hebben me gezegd dat ze een nieuwe tablet en toebehoren gingen opsturen. Ik kreeg te zien dat er in ijn account een nieuwe bestelling werd geplaatst op 22/07/25. Ik kreeg ook een mail va Coolblue dat ik de eerste bestelling mocht houden... Na enkele dagen kreeg ik van Coolblue dat de eerste tablet geleverd zou zijn en dat ik ze ofwel moest terugsturen ofwel betalen! Ik heb die eerste bestelling nooit ontvangen terwijl Bpost zegt van wel. Mijn buren hebben ook niets gekregen. Nadien kreeg ik nog meer en meer aandringende mails van Coolblue alsook 4 opdrachten tot betaling ten laatste op 18/08/2025! Ik ben al méér dan 10 jaar klant bij Coolblue als particulier (klantnr 7030633) en ook nu via onze VOF All Works J.A. en ik betreur ten zeerste zo'n attitude! Ik verklaar op eer dat ik maar een tablet ontvangen heb. Mvg, Anne Geys (echtgenote José Ameys)

Messages (1)

Cool blue

A l'encontre de: A. G.

16-08-2025

Beste, We hebben de klacht goed ontvangen en gaan deze situatie zo snel mogelijk de nodige aandacht geven. Op dit moment hebben we nog niet alle informatie om meteen inhoudelijk te reageren. We gaan nog even verder in het onderzoek. Zodra er een update is, nemen we contact met je op. Bedankt voor je geduld! Met vriendelijke groet, Anthony van Coolblue Backoffice medewerker Alles voor een glimlach Heb je een vraag? Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepagina Het beste Assortiment binnen jouw handbereik On August 14, 2025 at 1:15 :PM GMT+2 plaintes@test-achats.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Besoin d'aide ?

Les entreprises répondent en moyenne dans les 3 jours. Au-delà de ce délai, veuillez prendre contact avec nous.

Appelez-nous

Nos avocats sont disponibles du lundi au vendredi de 9h à 12h30 et de 13h à 17h (vendredi jusqu'à 16h)

Informations pour les entreprises

En savoir plus sur ce service

Informations pour les consommateurs

En savoir plus sur cette plateforme