Dag meneer Perez,
Ik heb uw klacht goed ontvangen.
Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen.
Deze EAN-codes zijn op 1/11 overgegaan naar Mega, maar wel op naam van een andere netgebruiker. Mogelijk heeft u hier te maken met een mystery switch, aangezien de contracten ook op een andere naam staan. Hiervoor dient u echter contact op te nemen met de betrokken leverancier.
Fluvius treedt slechts op als facilitator en gaat enkel over de marktberichten zelf.
Voor de inhoud van de dient u de betrokken leverancier te contacteren.
Het spijt me dat ik u hierbij dus niet kan helpen, maar de leveranciers kunnen dit zeker rechtzetten.
Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Klachtenbeheer Fluvius
Van: plaintes@notify.test-achats.be plaintes@notify.test-achats.be Namens plaintes@test-achats.be
Verzonden: donderdag 7 november 2024 21:30
Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be
Onderwerp: Pas de resiliation
s:www.fluvius.be/disclaimer