Cher Monsieur Rasson,
Test-Achats nous a fait part de votre réclamation par le biais de la plateforme de réclamations.
Tout d'abord, nous vous remercions pour votre rapport, car c'est le seul moyen pour nous de contrôler et d'améliorer nos services.
Nous ferons tout notre possible pour trouver une solution appropriée et nous vous contacterons bientôt.
Veuillez agréer, l’expression de mes salutations distinguées,
Quality Priority
Van: plaintes@notify.test-achats.be plaintes@notify.test-achats.be Namens plaintes@test-achats.be
Verzonden: Monday, 18 November 2024 09:45
Aan: Priority priority@luminus.be
Onderwerp: Problème de facturation
This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.