Bonjour,Le client avait déjà demandé une annulation via le portail client et celle-ci a déjà été traitée. Ils auraient dû recevoir une confirmation le jour même.Avez-vous d’autres questions ? Si oui, n'hésitez pas ! Nous vous aiderons avec grand plaisir.Bien cordialement,DanConseiller·ère aux Enchères chez VavaBids:www.vavabid.be/service.On Wed, 19 Jun at 10:45 PM , Plaintes plaintes@test-achats.be wrote: Deze e-mail en de inhoud daarvan zijn vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de persoon of entiteit aan wie deze is geadresseerd. Indien deze e-mail niet voor u is bestemd, verzoeken wij u ons daarover te informeren en de e-mail en eventuele kopieën daarvan volledig te verwijderen. Talpa Network is niet aansprakelijk voor de juiste en volledige verzending van de inhoud van deze e-mail of voor de tijdige ontvangst ervan. Talpa Network garandeert niet dat deze e-mail vrij is van virussen, intercepties, of de tussenkomst van onbevoegde derden en is niet aansprakelijk voor eventuele schade als gevolg daarvan. Talpa Network B.V. is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 72013176.3014603:1135188