Retour

Problème de retrait d' argent sans accord

Résolue Publique

Plainte

C. B.

A l'encontre de: allpetstore.club

17-11-2022

Madame, Monsieur, Je me suis inscrit sur un site (allpetstore.club) soi-disant pour du déstockage de palettes à 2 euros pour du matériel électro non distribués alors que lorsque l'on va sur le site on ne trouve que du matériel pour animaux .Depuis mon inscription il me décompte un montant de 64 euros sans me prévenir et demander mon avis. Est-ce bien légal que puis-je faire pour bloquer ?Pourriez-vous me renseigner ou m'aider où arrêter ce genre de démarches qui me semble frauduleuse. D'avance merci de la suite que vous donnerez à cet e-mail .Christophe Blaimont

Messages (1)

allpetstore.club

A l'encontre de: C. B.

05-12-2022

- Please type your reply above this line -Your request (1150249) has been updated. To add additional comments, reply to this email.DearPlaintes,Thank you for getting in contact with us.We appreciate you contacting us and bringing to our attention this matter that concernsMr. Christophe BlairmontAfter having a look into this issue presented by you and the customer's request, we can assure you that our platform ´s goal is to have happy customers. Atallpetstore.clubwe have promoted a full membership access with a3 day limited period for an initial payment of 2Eur for the user to try out our services, the offer also provided a free15Eur gift card that was sent to the user's registered email address to be redeemed and spent on our website. After the limited period, if the membership is not cancelled, the credit top-up is charged to give the user an easy access payment method for online purchases on our platform. These top-ups can also be skipped or cancelled at any time at our customers discretion.We can see that the customer has not had the desired experience, while our platform's goal is to provide the best service to our customers, so I can confirm that a refund for the requested transactions has been issued today02/12/2022 also the membership was cancelled as requested by our customer, with no other charges.In hope that the customer is pleased with the positive outcome, we remain available for any further inquiries.Best regards,Legal ComplianceOn 2022 M11 17 14:36:50 UTC, Plaintes plaintes@test-achats.be


Besoin d'aide ?

Les entreprises répondent en moyenne dans les 3 jours. Au-delà de ce délai, veuillez prendre contact avec nous.

Appelez-nous

Nos avocats sont disponibles du lundi au vendredi de 9h à 12h30 et de 13h à 17h (vendredi jusqu'à 16h)

Informations pour les entreprises

En savoir plus sur ce service

Informations pour les consommateurs

En savoir plus sur cette plateforme