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problème sur la manette

Résolue Publique

Plainte

F. M.

A l'encontre de: Scuf Gaming

10-11-2020

bonjour, j'ai commander une scuf infiniti4ps pro . j'ai reçus le produit et au moment de l'installer sur mon pc rien ne se passe, je récupère donc les driver fournis par Scuf mais mon pc n'est sois disant pas compatible avec ce driver . je souhaite donc un retour de l'article ou une aide sur ce problème Merci Mr Meunier

Messages (17)

Scuf Gaming

A l'encontre de: F. M.

10-11-2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -Hello, and thank you for reaching out to Scuf Gaming! Your request (2003714888) has been received and is being reviewed by our support staff.Due to the COVID-19 pandemic, and local restrictions put in place, we are operating in a limited capacity. In combination with higher than usual volume, you should expect a longer than usual response time to your request. We're sorry for the inconvenience, if you need immediate assistance, the answers to many of our frequently asked questions can be found on our support page at support.scufgaming.com/.To add additional comments to your request, please reply to this email.Sincerely,Scuf Gaming SupportPrepare To Win SCUF GAMING scufgaming.comFor reference, here is a transcript of your original request:--------------------------------Cet e-mail provient de Scuf Gaming.[R52863-09YW]

Scuf Gaming

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11-11-2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -We're writing to tell you that your Scuf Gaming support request (2003714888) has been marked as solved. If you still have questions, believe this was marked as solved in error, or would like to receive additional support, please respond to this email.Sincerely,Scuf Gaming SupportPrepare To Win SCUF GAMING scufgaming.comFor reference, here is a transcript of your current request:----------------------------------------------Mise à jour par  : SCUF Laura, 11 nov. 2020 à 05:42 UTC−8Bonjour Florian,Nous vous remercions d'avoir contacté le Support Scuf Gaming !Je suis désolée que vous rencontriez des problèmes avec votre manette. Une manipulation vous a bien été envoyée le 13 octobre. Avez-vous essayé celle-ci ?Egalement, nous ne fournissons pas de pilotes, sauf si votre manette est une SCUF Vantage, ce qui n'est pas le cas ici. Si vous avez installé les pilotes pour la manette SCUF Vantage, il est normal que cela ne fonctionne pas et nous vous invitons donc à les désinstaller.Nous restons à votre disposition pour toute question.Cordialement,SCUF LauraCustomer Support Supervisor----------------------------------------------Mise à jour par  : Plaintes, 10 nov. 2020 à 02:09 UTC−8 --------------------------------Cet e-mail provient de Scuf Gaming.[R52863-09YW]

F. M.

A l'encontre de: Scuf Gaming

11-11-2020

Bonjour Laura, Merci pour votre réponse et vos instructions, malheureusement je n'arrive pas à remettre la main sur ce mail. J'ai peur de l'avoir supprimé par mes gardes. J' aurais aimer savoir si il serait possible que vous me le retransmettiez Merci pour votre aide Cordialement Florian Meunier

Scuf Gaming

A l'encontre de: F. M.

11-11-2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -Hello, and thank you for reaching out to Scuf Gaming! Your request (2003718592) has been received and is being reviewed by our support staff.Due to the COVID-19 pandemic, and local restrictions put in place, we are operating in a limited capacity. In combination with higher than usual volume, you should expect a longer than usual response time to your request. We're sorry for the inconvenience, if you need immediate assistance, the answers to many of our frequently asked questions can be found on our support page at support.scufgaming.com/.To add additional comments to your request, please reply to this email.Sincerely,Scuf Gaming SupportPrepare To Win SCUF GAMING scufgaming.comFor reference, here is a transcript of your original request:--------------------------------Cet e-mail provient de Scuf Gaming.[93XKKO-O229]

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12-11-2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -Your Scuf Gaming support request (2003718592) has been updated. Please see below for notes that have been added.To respond to this update, please reply to this email.Sincerely,Scuf Gaming SupportPrepare To Win SCUF GAMING scufgaming.comFor reference, here is a transcript of your current request:----------------------------------------------Mise à jour par  : SCUF Laura, 12 nov. 2020 à 08:10 UTC−8Bonjour Florian,Nous vous remercions de votre retour.Nous sommes désolés que vous rencontriez des problèmes avec votre manette. Lorsque vous utilisez une manette pour la première fois ou que vous souhaitez utiliser votre manette sur une autre PS4, vous devez d'abord la jumeler avec votre système.Vous trouverez ci-dessous les instructions pour jumeler votre manette en Bluetooth sans câble. Vous aurez besoin de 2 manettes (votre SCUF qui ne se jumelle pas et n'importe quelle autre manette qui se connecte à votre console).**Etape 1 ** Prenez la manette qui se connecte à la console, puis allez dans "Paramètres" dans le menu.**Etape 2 ** Une fois dans les "Paramètres", allez dans "Appareils".**Etape 3 ** Prenez votre SCUF et mettez la en mode jumelage. (pour mettre votre manette en mode jumelage vous devrez maintenant appuyé en meme temps le bouton "Share" et "PS" (bouton du milieu avec le logo SCUF) jusqu'à ce que la LED commence à clignoter rapidement.)**Etape 4 ** Allez dans le menu "Appareils Bluetooth". Vous devriez voir apparaa®tre une image de manette.**Etape 5 ** En utilisant la manette jumelée à la console, sélectionnez la ligne montrant la manette et la LED de votre autre manette devrait devenir rouge. Vous devriez ensuite voir apparaa®tre à l'écran une fenetre vous demandant de sélectionner un profil.Vous trouverez ci-dessous les instructions pour mettre votre manette en mode sans échec **Etape 1 ** Éteignez votre PlayStation 4 en appuyant sur le bouton "Power" sur le devant de votre manette. L'indicateur d'alimentation devrait alors clignoter pendant quelques secondes avant de s'éteindre.**Etape 2 ** Une fois la PlayStation 4 éteinte, appuyez et maintenez le bouton "Power". Relâchez-le après avoir entendu deux bips une fois lors du premier appui, et un autre sept secondes plus tard.**Etape 3 ** Connectez votre manette avec un câble USB et appuyez sur le bouton PS de la manette.**Etape 4 ** Naviguez jusqu'à "Update System Software" et sélectionner mises à jour.**Etape 5 ** Après la mise à jour, effectuez les instructions de jumelage.**Si malgré ces manipulations, votre manette ne fonctionne malheureusement toujours pas correctement, nous vous remercions de revenir vers nous afin que nous puissions vous envoyer notre procédure de retour.**Cordialement,SCUF LauraCustomer Support Supervisor----------------------------------------------Mise à jour par  : Plaintes, 11 nov. 2020 à 06:09 UTC−8 --------------------------------Cet e-mail provient de Scuf Gaming.[93XKKO-O229]

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14-11-2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -This is an automated email from the SCUF Support Team regarding ticket 2003718592____________________Hello Plaintes,We're just wondering if you've had a chance to review the latest update from SCUF Laura, the Customer Advocate assigned to your support request?SCUF is expecting some further information from you to proceed with this ticket.If you'd like to provide an update, or require more time to work through our latest comment, simply reply to this email or go to s:customercare.scufgaming.com/hc/requests/2003718592 and let us know.If we don't hear back from you, we'll solve this ticket within the next few days.Thank you,scufgaming.com--------------------------------Cet e-mail provient de Scuf Gaming.[93XKKO-O229]

F. M.

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15-11-2020

Bonjour J'ai pu tester la commande de synchronisation malheureusement rien ne se passe. je vous demande donc si un retour ou un échange dû produit est possible CordialementFlorian Meunier

Scuf Gaming

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15-11-2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -Hello, and thank you for reaching out to Scuf Gaming! Your request (2003729832) has been received and is being reviewed by our support staff.Due to the COVID-19 pandemic, and local restrictions put in place, we are operating in a limited capacity. In combination with higher than usual volume, you should expect a longer than usual response time to your request. We're sorry for the inconvenience, if you need immediate assistance, the answers to many of our frequently asked questions can be found on our support page at support.scufgaming.com/.To add additional comments to your request, please reply to this email.Sincerely,Scuf Gaming SupportPrepare To Win SCUF GAMING scufgaming.comFor reference, here is a transcript of your original request:--------------------------------Cet e-mail provient de Scuf Gaming.[R52Q0L-9YOP]

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18-11-2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -This is an automated email from the SCUF Support Team regarding ticket 2003718592._____Hi Plaintes,We contacted you a couple of days ago to see if you had a chance to review the latest update from SCUF Laura, the Customer Advocate assigned to your support request.We haven't heard back from you so we'll solve the ticket for the time being.We hope you resolved the issue successfully, but, if this isn't the case, simply reply to this email within the next few days and your ticket will be reopened again automatically.Sincerely,ScufGaming.com--------------------------------Cet e-mail provient de Scuf Gaming.[93XKKO-O229]

F. M.

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21-11-2020

Bonjour, J'ai fait une demande de retour sur le site scuf mas toujours aucune réponse, J'airais aimer savoir ou en était la procédure pour renvoyer ma manette Merci Cordialement Florian Meunier

Scuf Gaming

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21-11-2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -Hello, and thank you for reaching out to Scuf Gaming! Your request (2003749420) has been received and is being reviewed by our support staff.Due to the COVID-19 pandemic, and local restrictions put in place, we are operating in a limited capacity. In combination with higher than usual volume, you should expect a longer than usual response time to your request. We're sorry for the inconvenience, if you need immediate assistance, the answers to many of our frequently asked questions can be found on our support page at support.scufgaming.com/.To add additional comments to your request, please reply to this email.Sincerely,Scuf Gaming SupportPrepare To Win SCUF GAMING scufgaming.comFor reference, here is a transcript of your original request:--------------------------------Cet e-mail provient de Scuf Gaming.[YDV6DP-60DK]

Scuf Gaming

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23-11-2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -Your Scuf Gaming support request (2003749420) has been updated. Please see below for notes that have been added.To respond to this update, please reply to this email.Sincerely,Scuf Gaming SupportPrepare To Win SCUF GAMING scufgaming.comFor reference, here is a transcript of your current request:----------------------------------------------Mise à jour par  : SCUF Laura, 23 nov. 2020 à 05:30 UTC−8Bonjour Florian,Nous vous remercions d'avoir contacté le Support Scuf Gaming !Afin de faciliter nos échanges, pourriez-vous nous contacter depuis votre adresse email ?Nous n'avons pour le moment pas reçu votre manette dans nos locaux.Il semblerait que le colis n'ait pas été retiré par le transporteur. Afin de pouvoir contacter ce dernier pour avoir plus d'information, pouvez-vous nous envoyer une copie de la preuve de dépôt ainsi que l'adresse complète du point relais utilisé ? Veillez à envoyer une copie complète de la preuve de dépôt (le numéro de suivi et le tampon du point relais doivent etres visibles).Dans l'attente de votre retour.Cordialement,SCUF LauraCustomer Support Supervisor----------------------------------------------Mise à jour par  : Plaintes, 21 nov. 2020 à 06:37 UTC−8 --------------------------------Cet e-mail provient de Scuf Gaming.[YDV6DP-60DK]

F. M.

A l'encontre de: Scuf Gaming

23-11-2020

Bonjour Laura, Pas de souci pour se contacter par mail malheureusement je ne trouve pas le mail sur le site de Scuf.Pour la manette aucune adresse ne m'a été donner pour la renvoyer, j'attendait la réponse de me nombreux ticket de retours. Merci pour votre aide Cordialement Florian Meunier Mail: florianmeunier49@gmail.com

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23-11-2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -Hello, and thank you for reaching out to Scuf Gaming! Your request (2003754886) has been received and is being reviewed by our support staff.Due to the COVID-19 pandemic, and local restrictions put in place, we are operating in a limited capacity. In combination with higher than usual volume, you should expect a longer than usual response time to your request. We're sorry for the inconvenience, if you need immediate assistance, the answers to many of our frequently asked questions can be found on our support page at support.scufgaming.com/.To add additional comments to your request, please reply to this email.Sincerely,Scuf Gaming SupportPrepare To Win SCUF GAMING scufgaming.comFor reference, here is a transcript of your original request:--------------------------------Cet e-mail provient de Scuf Gaming.[L7WX7M-Q5QP]

Scuf Gaming

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24-11-2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -We're writing to tell you that your Scuf Gaming support request (2003754886) has been marked as solved. If you still have questions, believe this was marked as solved in error, or would like to receive additional support, please respond to this email.Sincerely,Scuf Gaming SupportPrepare To Win SCUF GAMING scufgaming.comFor reference, here is a transcript of your current request:----------------------------------------------Mise à jour par  : SCUF Laura, 24 nov. 2020 à 08:00 UTC−8Bonjour Florian,Nous vous remercions de votre retour.Nous allons vous vous contacter par email à l'adresse florianmeunier49@gmail.com.Nous restons à votre disposition pour toute question.Cordialement,SCUF LauraCustomer Support Supervisor----------------------------------------------Mise à jour par  : Plaintes, 23 nov. 2020 à 09:00 UTC−8 --------------------------------Cet e-mail provient de Scuf Gaming.[L7WX7M-Q5QP]

Scuf Gaming

A l'encontre de: F. M.

25-11-2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -This is an automated email from the SCUF Support Team regarding ticket 2003749420____________________Hello Plaintes,We're just wondering if you've had a chance to review the latest update from SCUF Laura, the Customer Advocate assigned to your support request?SCUF is expecting some further information from you to proceed with this ticket.If you'd like to provide an update, or require more time to work through our latest comment, simply reply to this email or go to s:customercare.scufgaming.com/hc/requests/2003749420 and let us know.If we don't hear back from you, we'll solve this ticket within the next few days.Thank you,scufgaming.com--------------------------------Cet e-mail provient de Scuf Gaming.[YDV6DP-60DK]

Scuf Gaming

A l'encontre de: F. M.

29-11-2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -This is an automated email from the SCUF Support Team regarding ticket 2003749420._____Hi Plaintes,We contacted you a couple of days ago to see if you had a chance to review the latest update from SCUF Laura, the Customer Advocate assigned to your support request.We haven't heard back from you so we'll solve the ticket for the time being.We hope you resolved the issue successfully, but, if this isn't the case, simply reply to this email within the next few days and your ticket will be reopened again automatically.Sincerely,ScufGaming.com--------------------------------Cet e-mail provient de Scuf Gaming.[YDV6DP-60DK]


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