Retour

Probleem met basic-fit toegangskaart

Closed Publique

Plainte

A. M.

A l'encontre de: Basic-Fit

27-07-2023

Beste Het indienen van een klacht via basic-fit is beperkt tot een paar tekens Niet genoeg om uit te leggen Daarom heb ik bij het inschrijven niet uitgelegd dat de kaart niet uit de automaat kwam Ik heb de kaart betaald Ik wil dat een van beide wordt geactiveerd Of om de prijs van de kaart terug te betalen Want het is niet verkeerd dat de kaart niet uit de automaat is gekomen En ik wist niet dat de streepjescode de kaart annuleert ?met vriendelijke groet,

Messages (1)

A. M.

A l'encontre de: Basic-Fit

28-07-2023

Beste Er lijkt een misverstand te zijn Wanneer ik mij op jou abonneer, betaal ik voor een basic fit kaart Ik snapte het toen niet En toen ik het kreeg, bleek dat de streepjescode de kaart annuleert, en dat weet ik niet Ik heb een betaald om een kaart te krijgen ik begrijp het niet Die machine gaf me de kaart op dat moment niet Alsjeblieft, ik wil die kaart activeren of de prijs krijgen omdat dit als oneerlijk wordt beschouwd


Besoin d'aide ?

Les entreprises répondent en moyenne dans les 3 jours. Au-delà de ce délai, veuillez prendre contact avec nous.

Appelez-nous

Nos avocats sont disponibles du lundi au vendredi de 9h à 12h30 et de 13h à 17h (vendredi jusqu'à 16h)

Informations pour les entreprises

En savoir plus sur ce service

Informations pour les consommateurs

En savoir plus sur cette plateforme