Plaintes les plus récentes

J. V.
24-11-24

PROBLEME DE REMBOURSEMENT

Je demande, depuis le 21.08.24 le remboursement des 30 % de ma commande de 122.85 € sans succès à ce jour malgré le dernier mail reçu le 12/11/24. L'historique complète d'échange de mails se trouve ci-dessous. Merci pour votre aide. Joëlle VANKELEGOM Hallo, Ik hoop dat het goed met je gaat. Maak je geen zorgen. Ik heb je restitutieaanvraag al ingediend bij onze financiële afdeling. Zodra ik een reactie van hen ontvang, zal ik je direct op de hoogte brengen met een update. Bedankt voor je geduld en als je nog vragen hebt, voel je vrij om contact met me op te nemen. Hartelijke groeten, Eva Het Secretcoco Team On Mon, Nov 11, 2024 at 6:53 PM Joëlle Vankelegom [joellevankelegom@gmail.com] wrote: Terug weer veel blablabla maar geld steeds niet terug gekregen !!!! Ik neem de nodige maatregelen om verder te gaan voor mijn terigbetaling. Envoyé de mon iPhone Le 26 sept. 2024 à 14:52, info@secretcoco.nl a écrit : Hallo, Ik hoop dat het goed met je gaat. We hebben je verzoek doorgestuurd naar onze financiële afdeling. Je kunt je terugbetaling binnen 1 tot 14 dagen verwachten. Als je nog vragen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen. Bedankt voor je geduld. Met vriendelijke groeten Eva Secretcoco Team On 09/25/2024 9:55 AM PDT Joëlle Vankelegom [joellevankelegom@gmail.com] wrote: Een maand later, nog steeds geen terugbetaling. Moet ik via Test Aankop gaan om mijn terugbetaling te krijgen ??? Bedankt voor uw antwoord. Joëlle Vankelegom Sent from Mail for Windows From: Joëlle Vankelegom Sent: 25 August 2024 00:47 To: info@secretcoco.nl Subject: RE: informatie retour bestelling 3506 nog altijd niet gekregen “Dit is de eerste email in onze inbox die wij van je hebben ontvangen.. Heb je de andere misschien naar een verkeerd email adres gestuurd ?” Nee ik heb gewoon via “Contact” op jullie site 2 keer een vraag gesteld zonder antwoord te krijgen !!!!! Daardoor heb ik , op 20.08, een eerste mail gestuurd. Ik zou graag willen weten hoe dat ik, zonder te passen, kan weten dat het product bij mij niet past ???? Bij glamuse, kun je alles retourneren en dat is wel lingerie van hoge kwaliteit en die echt een plastieke bescherming hebben in de slip !!! Liever een terugbetaling van 30% aangezien dat ik, zoals reeds vermeld, geen figuur heb voor jullie produkten. Joëlle VANKELEGOM Sent from Mail for Windows From: info@secretcoco.nl Sent: 22 August 2024 18:47 To: Joëlle Vankelegom Subject: RE: informatie retour bestelling 3506 nog altijd niet gekregen Hi Joelle, Mijn excuses voor het ongemak! Helaas kunnen we om hygiënische redenen geen lingerie accepteren waarvan de verzegeling is verbroken. Ik heb echter 3 andere opties voor je: 1. Als het product van onvoldoende kwaliteit is, stuur ons dan een foto. We zullen het verifiëren en de bestelling opnieuw verzenden. 2. Als het product van onvoldoende kwaliteit is, stuur ons dan een foto. Je kunt een nieuw product uit onze winkel kiezen, dat gratis naar je wordt verzonden. Het huidige item hoeft niet te worden geretourneerd. 3. Ik kan een terugbetaling van 30% aanvragen zonder dat je het item hoeft te retourneren, wat je de verzendkosten bespaart. Laat me weten welke optie je verkiest. Groetjes, Het Secretcoco Team Op 21-08-2024 18:34 CEST schreef Joëlle Vankelegom [joellevankelegom@gmail.com]: Beste Sanne, Ik wil de 3 setjes retourneren omdat die niet passen aangezien dat ik fijn ben maar met zware borsten. Die passen dus niet met mijn lichamsbouw. Dank U om mij het adres te geven om die terug te sturen voor terugbetaling. Dank U Joëlle Sent from Mail for Windows From: info@secretcoco.nl Sent: 21 August 2024 16:57 To: Joëlle Vankelegom Subject: Re: informatie retour bestelling 3506 nog altijd niet gekregen Hi Jo, Dit is de eerste email in onze inbox die wij van je hebben ontvangen.. Heb je de andere misschien naar een verkeerd email adres gestuurd? Wil je de setjes retouren omdat deze niet passen of zijn ze beschadigd? We bieden namelijk eenmalig gratis omruilen zowel voor items die defect zijn of in de verkeerde maat zonder dat je de huidige hoeft terug te sturen, retour sturen van de items is namelijk voor eigen kosten en op deze manier willen we al onze klanten tegemoet komen zonder dat ze extra kosten hoeven te maken. Wij horen graag van je. Let wel op dat we i.v.m. met de vakantie onderbezet zijn en het iets langer kan duren voordat je antwoord hebt op de email. Graag verzoek ik je ook om de review op trustpilot aan te passen, wij doen onze uiterste best om iedere klant zo bij mogelijk te maken! Groetjes Sanne Secretcoco Op 20-08-2024 18:54 CEST schreef Joëlle Vankelegom [joellevankelegom@gmail.com]: Nog altijd geen info gekregen van info voor mijn retour Sent from Mail for Windows From: Secret Coco Sent: 31 July 2024 15:38 To: Joëlle Vankelegom Subject: We werken hard aan je bestelling

Clôturée

Besoin d'aide ?

Les entreprises répondent en moyenne dans les 3 jours. Au-delà de ce délai, veuillez prendre contact avec nous.

Appelez-nous

Nos avocats sont disponibles du lundi au vendredi de 9h à 12h30 et de 13h à 17h (vendredi jusqu'à 16h)

Informations pour les entreprises

En savoir plus sur ce service

Informations pour les consommateurs

En savoir plus sur cette plateforme